رسانه‌های غرب به دنبال زدودن اسلام از افکار ملت ایران هستند



ایسنا/زنجان دبیر سیاسی و محتوایی مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: در شرایط کنونی، تولیدات رسانه‌ای غرب به‌وپژه شبکه‌های فارسی زبان در راستای جداسازی افکار ملت ایران از نورانیت اسلام است.

سردار عبدالله مبینی صبح امروز در آیین اختتامیه جشنواره تولیدات آثار فرهنگی و هنری چهل سالگی شجره طیبه بسیج، افزود: در حال حاضر روش‌های جنگ تغییر کرده و از بعد نظامی خارج شده و ابعاد فرهنگی، هنری، فضای مجازی و ماهواره‌ای را درگیر خود کرده است، به گونه‌ای که در حال حاضر ۲۸۰ ساعت تولید رسانه‌ای و ماهواره‌ای غرب به زبان فارسی است تا در چنین شرایطی اراده و تفکر ملت مسلمان ایران را از اسلام جدا کنند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی یک اتحاد و انسجام نامیمون میان عربستان، صهیونیست‌ها و آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران وجود دارد، به گونه‌ای که فشارهای حداکثری وارد می‌کنند تا بتوانند معادلات را به نفع خود تغییر دهند.

این مسئول در خصوص اقدامات آمریکا و انگلیس علیه ایران، بیان کرد: آمریکا تلاش کرد تا با فشارهای اقتصادی قیمت نفت را تا جایی که امکان دارد پایین آورد، به گونه‌ای که توان و قدرت اقتصادی کشور را تضعیف کند. همچنین ایجاد تحریم‌های ثانویه، از جمله اقدامات آمریکا علیه ایران بود. از طرفی، هجوم پهباد آمریکایی و نفوذ آن به مرزهای ایران از جمله سایر اقدامات بود که توسط نیروهای هوا فضای سپاه سقوط کرد.

وی با اشاره به اقدامات مردم زنجان در طول دوران انقلاب اسلامی، گفت: مردم زنجان مردانه همه امتحانات را با سربلندی پشت سر گذاشته‌اند و شهدا و جانبازان بسیاری را تقدیم این انقلاب کرده‌اند، لذا باید در چنین شرایطی از مسیر صحیح و اسلام ناب خارج نشد؛ چرا که دشمنان به دنبال این هستند که قدرت جمهوری اسلامی ایران را تضیف کنند تا ایران روزی قدرت مسلط منطقه نشود.

مبینی افزود: نباید از تهدیدات و تحریم‌ها واهمه داشت، بلکه باید عزم جزم و اراده محکم شود تا پرچم ناب اسلام محمدی که توسط شهدای دفاع‌مقدس و شهای مدافع حرم بر پا شده است، توسط امام راحل و خلف صالح ایشان به دست صاحب اصلی‌اش برسد؛ چرا که پیشگویی در قرآن و بر اساس لسان اهل‌بیت (ع) و اراده الهی نیز بر این است که تمدن اسلام به صاحب اصلی آن برسد و رسالت تک‌تک افراد در این امر خطیر تعیین کننده است.

دبیر سیاسی و محتوایی مجمع جهانی بیداری اسلامی در ارتباط با چگونگی به وقوع پیوستن انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: اوج نگاه یک‌سویه به قدرت‌ها در نهایت منجر به این شد که ملتی به پا خیزد تا استقلال، آزادی، شرف، عزت و حیثیت خود را حفظ کند و این امر سرآغاز اتفاقات مهم و جدیدی در سطح منطقه و بین‌الملل شد.

مبینی پیرامون چگونگی شکل‌گیری اسرائیل نیز یادآور شد: در نیمه دوم قرن بیستم، غده‌ای سرطانی به نام اسرائیل توسط استعمارگرانی از جمله انگلیس، فرانسه، اسپانیا، آمریکا و صهیونیست طراحی شد تا رژیم صهیونیستی را در فلسطین که به مثابه قلب اسلام است، غالب کند.

وی در خصوص نبردهای اسرائیل و فلسطین عنوان کرد: چهار جنگ بین اسرائیل و فلسطین رخ داد که تبعات آن نسل‌کشی، آوارگی و کوچ اجباری بود اما رهبر فلسطین اذعان کرد که پیش از وقوع انقلاب اسلامی ایران، فلسطین در معرض به فراموشی سپرده شدن بود که این انقلاب منجر به ایجاد دریچه‌ای امید برای مردم مظلوم فلسطین شد.

دبیر سیاسی و محتوایی مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به اینکه در ۲۰ سال دوم انقلاب اسلامی اتفاقات و رخدادهای مهم یکی پس از دیگری به وقوع پیوست، خاطرنشان کرد: از جمله این اتفاقات خروج اسرائیل از لبنان بود که در این زمینه باید گفت که از سال ۱۹۸۴ تا ۲۰۰۰، اسرائیل جنوب لبنان را اشغال کرد اما مقاومت حاصل از انقلاب اسلامی ایران منجر به ایجاد هسته‌های ۵ تا ۷ نفره شجره طیبه شد، به گونه‌ای که تا سال ۲۰۰۱ جنوب لبنان بدون جنگ تخلیه شد.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا