نحوه تیترنویسی خبری
اگر ساختار خبر را به سه بخش تقسیم کنیم تیتر و اجزاء تیتر یکی از بخشهای مهم هر خبری را در برمی گیرد می شود گفت که تیتر هدایت کننده ی مخاطب به سوی خواندن خبر است و قلابی است که شما می اندازید و مخاطب را به سوی خواندن خبر می کشانید که آن را مطالعه کند حتی عده ای معتقدند که ما دو نوع مخاطب داریم مخاطب تیترخوان و مطلب خوان.
با توجه به افزایش سرعت زندگی جدید، تعداد مخاطبان تیترخوان به شدت بالا رفته است. در چنین وضعیتی، نحوه تیترنویسی، پرسشی است که تولیدکنندگان محتوا با آن سروکار دارند. یک تیترنویس خوب، ابتدائاً یک تبلیغ نویس خوب است.
نحوه تیترنویسی