مدیر روابط عمومی معاونت صدا به ایسنا آمد


مدیر روابط عمومی معاونت صدا با حضور در محل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با جمعی از اهالی این رسانه در حوزه فرهنگ و هنر دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، احمدرضا صدر ـ گوینده، بازیگر و مدیر روابط عمومی معاونت صدا ـ  چهارشنبه ـ ۱۵ دی ماه ـ در محل خبرگزاری دانشجویان ایران حاضر شد و در نشستی صمیمانه با حضور مدیر و جمعی از اهالی اداره فرهنگی هنری این خبرگزاری، در جریان روند فعالیت این رسانه خصوصا در حوزه اخبار مربوط به رادیو قرار گرفت.

بررسی راه‌های تعامل بیشتر دو رسانه ایسنا و رادیو در حوزه تهیه و انتشار خبرها و گزارش‌های خبری و ارزیابی جایگاه فعلی رادیو در رسانه‌ها و همچنین در بین مخاطبان، از دیگر محورهای این نشست بود.

در این دیدار احمدرضا صدر درباره‌ی موضوعاتی چون تاثیر تهیه و تولید کتاب‌های صوتی ایرانصدا بر بالا بردن سرانه مطالعه در کشور، لزوم راه‌اندازی کانال‌های متعدد رادیویی، تاکید بر حفظ شأن و جایگاه پیشکسوتان در صدا و همچنین مسائل مربوط به اهالی رادیو، تاثیرات بالا بردن تعامل رادیو با خبرنگاران و رسانه‌ها و … سخن گفت.

مدیر روابط عمومی معاونت صدا در این حضور همچنین از تلاش‌های بخش رسانه ایسنا برای پوشش خبرهای مربوط به این رسانه قدردانی کرد.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا