معرفی هیات مدیره جدید کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از ، روز شنبه چهارم تیر ماه ١۴٠١ سالانه کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر با حضور اکثریت اعضای آن و حضور و نظارت مستقیم مهدی قلعه بازرس خانه تئاتر تشکیل و پس از انجام مقدمات، ثبت نام حاضران و طی تشریفات قانونی، طبق دستور جلسه مقرر برگزار شد.

در ابتدا ٣ نفر از اعضای حاضر در مجمع، با تایید جمع در جایگاه هیات رئیسه مستقر شده که پیام احمدی کاشانی به عنوان رئیس، امیر لقمانی پور به عنوان ناظر و ندا کوهی بعنوان منشی جلسه انتخاب و با درج اسامی کاندیداها در تابلو، اداره جلسه را بر عهده گرفتند.

محمد بهرامی، ، مریم شریعتی، الهه حاجی زاده، مریم رودبارانی، مهتا کریمی، امیر پارسائیان مهر، ، ، و نامزدهای این دوره برای تصدی امور هیات مدیره کانون مذکور بودند.

گزارش عملکرد هیات مدیره توسط محمد وفایی به عنوان نماینده قرائت و پس از آن به هر یک از کاندیداها ۲ دقیقه زمان داده شد که شرح برنامه ها و اهداف خود را مطرح کنند.

بعد از استماع چشم اندازها و نظرات، اخذ آرا آغاز و شمارش و ثبت به صورت علنی صورت پذیرفت.

پس از شمارش آرا و اعلام منتخبان با قرائت بازرس و نظارت هیات رئیسه، اسامی اعضای هیات مدیره جدید کانون به ترتیب تعداد رای به شرح زیر اعلام شد:

اعضای هیات مدیره: امیر پارسائیان مهر، محمد بهرامی، زهرا شایانفر، علیرضا سعیدی، مریم رودبارانی، الهه حاجی زاده، مریم شریعتی

بازرسان: محمد وفایی، پیمان شیخی

محمدرضا ایمانیان پس از شمارش آرا انصراف خود را کتبا به هیأت رئیسه اعلام کرد که به بازرس خانه تئاتر تحویل داده شد.


منبع:

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا