سردیس خبرنگار شهید علیرضا افشار رونمایی شد



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این مراسم با بیان اینکه شهدای جنگ و انقلاب اسلامی در طول حماسه حضرت سیدالشهدا (ع) بوده‌اند اظهار داشت: قیام عظیم امام حسین (ع)، تا ابد نقطه عطفی در تاریخ اسلام برای عالم خلقت بود و اگر قیام این امام بزرگوار نبود از اسلام چیزی باقی نمی‌ماند.

وی افزود: شهید افشار نگاهی نورانی و معصوم داشت و شهدا در دل‌های ما خانه دارند و اگر امروزه می‌توانیم برای مراسم اربعین تا آن سوی مرز برویم به برکت خون شهدا است.
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به اینکه عزت و کرامت جمهوری اسلامی ایران با خون شهدا به وجود آمده است خاطرنشان کرد: ملت ایران در سخت‌ترین شرایط جنگیدند، گاهی رزمندگان بدون پوتین در عملیات‌ها شرکت می‌کردند و اگر امروز ایران توانسته پهباد آمریکایی را با قدرت سرنگون کند و جزو 5 قدرت برتر در ساخت پهباد باشد به برکت خون شهدا است.

وی افزود: اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز کربلا و نجف نبود و همایش بزرگ اربعین برگزار نمی‌شد، رونمایی از سردیس شهید افشار آینه‌ای برای همه ما است تا امانتدار ارزش‌های شهدا باشیم.

گفتنی است در این مراسم سیاوش شهریور فرماندار شمیرانات و علی اصغر جعفری رییس باغ موزه دفاع مقدس به بیان اوصاف شهید افشار پرداختند و در پایان پس از رونمایی از سردیس، از غلامعباس افشار پدر شهید علیرضا افشار تجلیل به عمل آمد.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا