اوقات شاد را در "هفت شنبه"ها ببینید


تهیه کننده رادیو اقتصاد از اوقات شاد و مفرح همراه با فضایی فرهنگی در برنامه‌ای تحت عنوان “هفت شنبه” خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، نازنین کتابچی گفت: در روزهای جمعه که به روز خانواده اختصاص دارد با برنامه “هفت شنبه” اوقات پر نشاط و جذابی را برای مخاطبان رقم می‌زنیم. مهم ترین بخش این برنامه، مسابقه اقتصادی است که مخاطبان با هر گروه سنی و یا شغلی می‌توانند شرکت نمایند.

وی بیان کرد: این مسابقه ۳ بخش دارد که ۲ بخش اول شامل اطلاعات عمومی و اقتصادی است و بخش سوم و مهیج آن توسط طراح سوال فی البداهه از شغل و محل زندگی شخص شرکت کننده پرسیده می‌شود که این بخش تاکنون در هیچ برنامه‌ای ارائه نشده است.

این تهیه کننده همچنین خاطرنشان کرد: یکی از آیتم‌های برنامه “هفت شنبه” ضرب‌المثل‌های اقتصادی است که سعی می‌شود مخاطبان را از سنین پایین با فرهنگ و ریشه‌های ادبی این مرز و بوم آشنا کرد. در این بخش ما با تحقیق در پیشینه ضرب المثل‌ها در قالب یک روایت، سعی می‌کنیم مخاطبان را به فضای فرهنگی نزدیک کنیم. 

کتابچی سپس با اشاره به بخش اشعار اقتصادی توضیح داد: در این بخش یک بیت شعر که موضوعیت اقتصادی دارد را انتخاب کرده و از مخاطبان درخواست می‌شود که یا بیت دوم این شعر را برای ما بفرستند و یا یک بیت متناسب از خود برای ما بسرایند که این بخش به شدت مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. 

تهیه کننده رادیو اقصاد در پایان گفت: از نقاط مثبت این برنامه تعامل زیاد با مخاطبان است و به عبارتی می‌توان گفت در تمامی بخش‌های این برنامه شنونده‌ها مشارکت می‌کنند. 

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، برنامه “هفت شنبه” جمعه‌ها ساعت ۱۰ و ۵ دقیقه تا ۱۱ و ۱۰ دقیقه پخش می شود.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا