خبرنگاران برای اتحاد و انسجام در جامعه تلاش کنند



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، قاسم عزیززاده گرجی عصر دوشنبه در مراسم جشن روز خبرنگار در بابل اظهار داشت کرد: خبرنگاران نقش بسیار مهمی در جامعه دارند و به عنوان حلقه‌ای بین مردم و مسئولین عمل می‌کنند، زیرا توانایی انتقال انتقادات و مسائل مردم را به مسئولین دارند.

وی تأکید کرد: خبرنگاران نباید مواضع شخصی خود را در مطالب خبری دخیل کنند تا با حب و بغض مسئله پیگیری نشود بلکه آن‌ها باید به عنوان ارائه‌دهندگان خبر، بی‌طرفی و حرفه‌ای عمل کنند.

فرماندار بابل ادامه داد: خبرنگار واقعی کسی است که دغدغه‌های مردم را دغدغه خود دانسته و با نگاه دلسوزانه به رفع آن‌ها مشغول است و در بسیاری از مواقع، خبرنگاران توانسته‌اند به منافع مردم بخشیده و مسائل آن‌ها را به تصویر بکشند.

فرماندار بابل بیان کرد: ما نیازمند تصویرگرانی هستیم که به صورت جامع، روایتی سیاسی، اجتماعی و اقتصادی از جامعه ارائه دهند و این تلاش‌ها می‌توانند به ارتقای همدلی و انسجام در خبررسانی و رفع موانع رشد شهرستان کمک کنند.

وی در پایان تأکید کرد: بهتر است با اتحاد و انسجام، برخی از چالش‌ها و موانع را برای تأمین برخی از نیازها و منافع مردم شهرستان بابل رفع کنیم و همه ما باید با همکاری و تعامل مثبت، به سوی توسعه و رشد پایدار جامعه پیش برویم.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا