رادیو مقاومت صدای مکتب مقاومت و شهید سلیمانی است



در مراسم آغاز به کار سومین سال در سالن شهدای رادیو بیان کرد: رمز محبوبیت شهید سلیمانی که به عنوان سیدالشهدای مقاومت مطرح است در این نهفته است که او به گفته قرآن در سوره «مریم» کسی است که ایمان آورده بود و عمل صالح انجام می‌داد. تمامی شهدای ما اینچنین هستند و برای همین است که مردم دور آنها جمع می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، علی بخشی‌زاده ادامه داد: جلوه‌های فراوانی از سخنان و آموزه‌های حضرت علی را در رفتار شهید سلیمانی مشاهده می‌کنیم. هر کسی رهرو مسیر نورانی مقاومت است باید مانند شهید قاسم سلیمانی شود. او هرچه را که انجام می‌داد می‌گفت و کاری را که انجام نداده بود نمی‌گفت. او سکوت پر از حکمتی داشت.  

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی با خواب نفس خود مخالفت می‌کرد، توضیح داد: حاج قاسم بشدت امر مقام معظم رهبری را در نظر گرفت. فراگیری چنین اخلاقی در وجود ما ضرورت دارد.‌ به گفته امام علی (ع) باید برای ظالم در همه جای جهان خصم باشیم. رادیو مقاومت صدای مکتب مقاومت و شهید سلیمانی است و آمریکای جنایت کار منتظر انتقام مستضعفین در جهان باشد.

وی گفت: از خانواده شهدای امنیت، سلامت، حرم، هسته‌ای و دفاع مقدس تشکر می‌کنم. در سومین سال آغاز به کار رادیو مقاومت صدای جدیدی درباره مقاومت خواهید شنید.

در بخشی از این مراسم پیام رئیس جمهور به مناسبت آغاز به کار رادیو مقاومت پخش شد.

این خبر تکمیل می‌شود….


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا