وبیناری برای ما و تکنولوژی



ایسنا/اصفهان «مسئولیت اجتماعی ما در مقابل تکنولوژی» موضوعی است که فرهنگسرای تخصصی رسانه، یازدهم خردادماه در قالب وبیناری با حضور مدیر تحقیقات رسانه‌ای مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به آن می‌پردازد.

فاطمه شفیعی، مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه (وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان) با اعلام این خبر گفت: در عصر حاضر، فناوری اطلاعات و ارتباطات نقشی برجسته پیدا کرده، ارتباطات انسانی و روابط میان جوامع، بر اساس خطوط اینترنت و شبکه‌های اجتماعی پایه‌ریزی شده و از شبکه‌های اجتماعی، به عنوان قوی‌ترین رسانه‌ی اجتماعی بر خط یاد می‌شود.

وی ادامه داد: افراد در مواجهه با شبکه‌های اجتماعی که عرصه‌ی وسیع اطلاعات و تکثر منابع است، دچار سردرگمی و اضطراب می‌شوند و  والدین، نگرانی‌های جدی‌ای درباره ی تأثیر آن بر آینده‌ی فرزندان خود دارند.

شفیعی خاطر نشان کرد: گر چه گسترش شبکه‌های اجتماعی باعث شده تا تعاملات اجتماعی و انسانی محدود و ارتباطات مجازی جایگزین آن شود اما مبحث مسئولیت اجتماعی ما در مقابل تکنولوژی، همچنان قابل توجه است و هدف ما از برگزاری وبینار «مسئولیت اجتماعی ما در مقابل تکنولوژی» نیز، پاسخی به همین نیاز است.

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه افزود: محمد سلطانی‌فر، مدیر مسئول روزنامه‌ی صبح اقتصاد، مدیر تحقیقات رسانه‌ای مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و دانشیار تمام وقت گروه ارتباطات واحد علوم و تحقیقات، مدرس این وبینار است و علاقه‌مندان پس از ثبت نام از طریق شماره‌های درج شده در پوستر، می‌توانند با استفاده از لینک https://b2n.ir/b97749 از آموزه‌های ایشان بهره ببرند.

انتهای پیام
 


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا