روایت تصویری از حمله به خبرنگاران در سرزمین‌های اشغالی


برنامه «پرونده‌های فلسطین» (Causa Palestina) با اجرای خوان کارلوس روسو در این قسمت به بررسی حمله آشکار اشغالگران رژیم صهیونیستی به خبرنگاران و محدودیت‌های پیش‌روی فعالان رسانه‌ای در سرزمین‌های اشغالی اختصاص دارد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، در این برنامه می‌بینیم که روزنامه‌نگاری یکی از سخت‌ترین و خطرناک‌ترین شغل‌های جهان است، به‌ویژه در مناطق درگیر مانند سرزمین‌های اشغالی فلسطین که رژیم صهیونیستی تمام تلاش خود را می‌کند تا از انتشار تصاویر و اخبار جنایات روزانه خود علیه شهروندان بیگناه فلسطینی‌ در سراسر جهان جلوگیری کند. با وجود همه ارعاب، آزار و اذیت و حتی کشتار توسط نیروهای رژیم صهیونیستی، روزنامه‌نگاران فلسطینی همچنان بر وظیفه خود برای انتشار حقیقت درباره بی‌عدالتی که بر مردم فلسطین تحت اشغال اسرائیل از سر می‌گذرانند، ثابت قدم هستند.

برنامه «پرونده‌های فلسطین» سه شنبه ساعت ۰۴:۳۰ بامداد از شبکه هیسپان تی وی (شبکه اسپانیایی‌زبان ایران) پخش می‌شود و بازپخش آن همان روز ساعات ۹:۳۰،۱۳،۱۸:۳۰ و روز چهارشنبه ساعات ۲:۳۰ بامداد و ۱۶:۳۰ برای مخاطبیان اسپانیایی زبان این شبکه معاونت برون مرزی صداوسیما روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا