بازگشت «صنعت روابط عمومی» به پیشخوان مطبوعات کشور



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از روابط عمومی ماهنامه صنعت روابط‌عمومی، جدیدترین شماره ماهنامه روابط‌عمومی صنعت باتوجه به نقش روابط‌عمومی‌ها در رونق مالی بنگاه‌های اقتصادی و پرونده ویژه بررسی شکاف ارتباطی روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها، به‌تازگی منتشر شده و روی پیشخوان مطبوعات کشور آمده است.

به گفته مسئولان مجله صنعت روابط عمومی، با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت آگاهی‌بخشی به جامعه در خصوص دستورالعمل‌های سازمان جهانی بهداشت و همچنین نشان دادن توانایی تبدیل شدن روابط‌عمومی به بازوی قدرتمند توسعه و تعالی کشور در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، این ماهنامه به پیشخوان مطبوعات کشور بازگشته است.

این ماهنامه بنا دارد بستر فعالیت‌های فرهنگی و به نوعی پیوست فرهنگی رونق و توسعه و تعالی در کشور باشد به‌گونه‌ای که هم اکنون به پشتوانه حضور نخبگان، اساتید و پیشکسوتان عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی و همچنین مشارکت فعالان اقتصادی و کارآفرینان به رسانه‌ای مرجع و راهگشا برای توسعه و تعالی اقتصاد ملی کشور تبدیل شود. رشد دانش روابط عمومی و هم‌افزایی میان فعالان این عرصه از دیگر اهداف انتشار این مجله است که جمعی از پیشکسوتان و فعالان عرصه ارتباطات و صنعت کشور، از اعضای شورای سیاست‌گذاری آن هستند.

در شماره پیش‌روی این‌مجله، با محوریت بررسی شکاف ارتباطی میان روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها و همچنین جایگاه صنعت فولاد در عرصه فرهنگی اجتماعی کشور، یادداشت‌ها، گفت‌وگوها و مقالاتی از بهروز راعی، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس روزمه، سپهر سمنگانی، امیرعلی خلج، تورج صابری، بیژن آریانا، جلیل نوربخش، مرضیه حسینی، رضا مشتاق، آرمان آتشی، بهروز تقی‌پور، شایان قدوسی و … چاپ شده که در آن‌ها سعی شده چالش‌ها و نقاط قوت و ضعف این‌حوزه بررسی و واکاوی شود.

گفتگوی محوری این‌شماره از ماهنامه صنعت روابط‌عمومی، با مهدی کرباسیان رئیس سابق هیات عامل ایمیدرو و یکی از چهره‌های ماندگار عرصه ارتباطات است.

در بخشی از این‌گفتگو آمده است:

رسانه ابزار رونق تولید و تعالی صنعت، اخلاق و فقه در صنعت و تجارت، اکتشافات ظرفیت‌های جدیدی را نمایان خواهد کرد، بازسازی یک پل مخروبه، مشاغل ارتباطی-روابط‌عمومی کارورز روابط‌عمومی، استراتژی یک کلمه‌ای، خرافات هویت، هویت محصول و خدمت ایرانی سه چالش راهبردی، خطاهای هویت استراتژیک، ضرورت یک ادغام، ایستادگی بر فراز تحریم‌ها، کالبد شکافی یک تحریم، ذوب‌آهن دانشگاه پرورش نخبگان صنعت فولاد، داستان تاسیس ذوب آهن اصفهان به روایت رضا نیازمند، شرکت فولاد مبارکه اصفهان داستان یک مقاومت، مسئولیت اجتماعی در ذوب آهن به فرهنگ تبدیل شده است، تولید ۵۵ میلیون تن فولاد در ۱۴۰۴ عملی است، ترس از آینده داریم.

این‌شماره از مجله مورد اشاره با ۴۸ صفحه و قیمت ۲۰ هزار تومان منتشر شده است.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا