واکنش وزیر ارشاد به شهادت اخیر خبرنگاران + فیلم



وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در این جنگ نابرابر که خون هزاران کودک مظلوم ریخته شده است، برای نخستین بار بود که مشاهده کردیم در روایت خبری و رسانه‌ای، جامعه رسانه‌ای مقاومت سربلند بیرون آمد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم بزرگداشت ۶۲ شهید «غزه» و تجلیل خبرنگاران جبهه مقاومت در جمع خبرنگاران حاضر شد و در سخنانی بیان کرد: من خدمت تمامی رسانه‌های جبهه مقاومت در لبنان، یمن و عراق  مراتب تقدیر و قدردانی خودم، دولت جمهوری اسلامی ایران و مردم را اعلام می‌کنم. تمامی همکاران مقاومت در حوزه رسانه‌ای به همه توان خود به صحنه آمدند و همکاران عزیز من در جامعه رسانه‌ای کشورمان هم به صحنه آمدند.

وی ادامه داد: در این جنگ نابرابر که خون هزاران کودک مظلوم ریخته شده است، برای نخستین بار بود که مشاهده کردیم در روایت خبری و رسانه‌ای، جامعه رسانه‌ای مقاومت سربلند بیرون آمد و این فقط با تلاش مجاهدان به ویژه شهدای عزیز خبرنگار که جان خود را به دست گرفتند رقم خورد. آنها با اخلاص به میدان رزم رفتند و راویانی برای مردم عزیز غزه شدند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگر سخنان خود ضمن بیان تبریک و تسلیت به خانواده دو تن از خبرنگاران شهید شبکه المیادین بیان کرد: در ابتدا این قهرمانی و این حضور نمادین در عرصه مقاومت را تبریک و تسلیت می‌گویم. این شهدا که تقدیم شدند الگوهای همیشگی رسانه‌های آزاد، مستقل، عدالت طلب و حق طلب خواهد بود. خودمان را شریک این غم بزرگی که دارند می‌دانیم و امیدواریم با اضمحلال رژیم صهیونیستی جشن بزرگ پیروزی مقاومت رقم بخورد.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا