آیین اختتامیه جشنواره ابوذر در کردستان برگزار شد



ایسنا/کردستان پنجمین جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر امروز دوشنبه با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف و درخشش خبرنگاران ایسنا در کتابخانه امام خامنه‌ای سنندج خاتمه یافت.

 اختتامیه پنجمین رسانه‌ای ابوذر استان کردستان امروز دوشنبه ۲۸ بهمن با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان و تعدادی از مسئولان و جمع کثیری از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان در سنندج برگزار شد.

در این جشنواره خبرگزاری ایسنا منطقه کردستان با کسب رتبه دوم یادداشت و سرمقاله توسط فرانک کیانپور، کسب رتبه دوم خبر توسط ملیحه سیفی،کسب رتبه سوم در بخش ویژه شعار سال توسط نشمین نوشادی و کسب رتبه دوم عکس در بخش ویژه توسط فرشید اردلان خوش درخشید.

 در ابتدای تجلیل ها در بخش معرفی برگزیدگان، از خانواده‌ مرحوم ابراهیم دلاوری روزنامه‌نگار کردستانی تجلیل شد.

همچنین سلیمان الله مرادی، مجید سلیمانی‌نژاد و شیروان یاری داوران بخش تیتر، سرمقاله و یادداشت، مصاحبه، خبر و گزارش، مسعود مرادسلیمی داور بخش عکس و مسعود ورمزیار داور بخش فیلم و همچنین خبات ساعدی داور بخش کاریکاتور تقدیر شدند.

در ادامه جشنواره از جواد حسن آبادی، مهدی باشوکی به عنوان فعالان رسانه ای که بیشترین همکاری و تعامل را با بسیج رسانه دارند، تقدیر و نیز هژیرالله مرادی به عنوان دبیر جشنواره ابوذر تجلیل شد.

در بخش گزارش، زینب طلایی از خبرگزاری ایرنا شایسته تقدیر شد، جایزه رتبه سوم به طور مشترک به مهوش رحیمی از سایت خبری آفتاب دل و هیوا محمدپور از خبرگزاری کردپرس رسید، جایزه رتبه دوم به طور مشترک به افسانه گلباغی از خبرگزاری ایرنا و عادل پیرویسی از کردتودی اهدا شد و چنور صادقی از خبرگزاری ایرنا و شیرین مرادی از خبرگزاری فارس هم رتبه اول را کسب کردند.

در بخش خبر، زهره نادری مقدم از روزنامه جام جم شایسته تقدیر شد، رتبه سوم مشترک این بخش هم به سونیا محمدی از خبرگزاری موج و امید بهمنی از ایرنا تعلق گرفت، رتبه دوم به ملیحه سیفی از خبرگزاری ایسنا و رتبه اول به شیوا اردلان‌منش از خبرگزاری فارس اختصاص یافت.

در بخش یادداشت و سرمقاله، حمید زندکریمی از هفته‌نامه سوران شایسته تقدیر معرفی شد، جایزه مقام سوم به طور مشترک به ژاله گرگانی از ایرنا و روح‌الله زرین از فارس اهدا شد، فرانک کیانپور از ایسنا جایزه رتبه دوم را کسب کرد و رتبه اول را منصور اولی از کردپرس از آن خود کرد.

 در بخش مصاحبه نیز، اثر ژاله گرگانی از ایرنا شایسته تقدیر شد و اسرین کنعانی از فارس، شیما صادقی از تسنیم و طاهره جلوخانی از کردتودی به ترتیب به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

در بخش تیتر نیز فاطمه ملایی از خبرگزاری فارس به رتبه اول دست یافت، شیرین مرادی از فارس جایزه رتبه دوم را از آن خود کرد و رتبه سوم به طور مشترک به سروش حبیبی از خبرگزاری مهر و منصور اولی از خبرگزاری کردپرس تعلق گرفت. 

در بخش ویژه شعار سال، شیما صادقی از تسنیم، چنور صادقی از ایرنا و  نشمین نوشادی از ایسنا به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست پیدا کردند.

در بخش ویژه بیانیه گام دوم انقلاب نیز، رتبه اول به فاطمه محمدی از باشگاه خبرنگاران و رتبه دوم به عدالت ناصری از فارس تعلق گرفت.

در بخش کاریکاتور هم سامان صولی از هفته‌نامه گوران رتبه سوم را کسب کرد، رضا احمدیاری و سیامک غلامی هر دو از ماهنامه کورده‌واری به ترتیب رتبه‌های دوم و اول  را کسب کردند.

در بخش عکس آزاد، بختیار صمدی از خبرگزاری فارس، کیوان فیروزه‌ای از خبرگزاری تسنیم و نوید صیدمرادی از خبرگزاری شبستان به رتبه‌های اول تا سوم رسیدند.

در بخش عکس ویژه نیز، ایمان فاتحی از خبرگزاری میزان شایسته تقدیر معرفی شد، فرشید اردلان از ایسنا و الهام امی از فارس رتبه دوم مشترک را کسب کردند و سیدمصلح پیرخضرانیان از  ایرنا مقام اول را کسب کرد.

در بخش فیلم خبری، رتبه اول به دلنیا محمدی، رتبه دوم به کلثوم مومنی و رتبه سوم به سروه احمدی از خبرگزاری صداوسیمای کردستان اختصاص یافت.

در بخش ویژه فیلم هم طیب الله‌ویسی از صدا و سیمای کردستان حائز رتبه اول شد و مهرداد یوسفی و ادریس الماسی نیز از صدا و سیما عنوان برتر را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا