رسانه‌ها باید باورپذیر باشند



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، ناصر بهروان ظهر یک‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی اردستان، اظهار داشت: نقش رسانه‌ها و خبرنگاران در انتخابات مهم و مؤثر است چرا که می‌توانند بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری، امیدآفرینی کنند تا مشارکت حداکثری در انتخابات ایجاد شود.

وی افزود: من اعتقاد دارم که در حال حاضر رسانه‌ها باید باورپذیر باشند چرا که این باورپذیری و آگاهی از موضوعات جامعه باعث می‌شود خبرنگاران بتوانند موضوعات و اتفاقات جامعه را برای مردم بازگو کنند.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان اصفهان با اشاره به عدم همکاری برخی دستگاه‌های اجرایی با خبرنگاران، تاکید کرد: معاون سیاسی استانداری و رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان چندین بار در جلسات مطرح کردند که هرکدام از ادارات که همکاری ندارند را به استان معرفی کنید و در شهرستان اردستان می‌شود موارد مربوط به عدم همکاری را معرفی کرد.

بهروان تصریح کرد: خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان یک تشکل صنفی و تحت نظر اداره ارشاد است که به عنوان اولین خانه مطبوعات کشور در سال ۱۳۷۳ تأسیس شد و این تشکل برای اعضای خود تسهیلاتی از قبیل مسکن و نظایر آن را فراهم می‌کند.

وی بیان کرد: در ارتباط با شکایات برخی ادارات از خبرنگاران، در خانه مطبوعات کمیته حقوقی وجود دارد که مشکل حقوقی را از طریق هم‌فکری و سپس هیأت منصفه مطبوعاتی پیگیری و رسیدگی می‌شود.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا