سرنوشت مقاومت پس از سردار سلیمانی



برنامه «اعلامیه با ریچارد مدهرست» به نقش و تاثیر شهید حاج قاسم سلیمانی در مناسبات منطقه‌ای و مقاومت می‌پردازد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، برنامه «اعلامیه با ریچارد مدهرست» (The Communiqué with Richard Medhurst) به بهانه دومین سالگرد ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، به تاثیر اقدامات این شهید در رخدادها و مناسبات منطقه‌ای خواهد پرداخت.

سینا رحمانی و فواد ایزدی به عنوان کارشناسان این هفته برنامه اعلامیه با ریچارد مدهرست درباره نقش شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس در مقاومت در برابر داعش، امپریالیسم غربی و استعمار نو سخن می گویند.

کارشناسان برنامه «اعلامیه با ریچارد مدهرست» همچنین نقش شهید سلیمانی را در محافظت از مسیحیان و اقلیت‌های مذهبی در منطقه خاورمیانه مورد نقد و بررسی قرار می‌دهند.

مجری این برنامه، از ایزدی و رحمانی، مهمانان حاضر در برنامه، تغییرات منطقه را پس از شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس جویا می‌شود و از آنها می‌پرسد آیا آمریکایی ها در هدف خود یعنی تضعیف محور مقاومت موفق شدند یا یک شکست خوردند؟

برنامه «اعلامیه با ریچارد مدهرست» دوشنبه، ۶ دی ماه ساعت ۲۱ به وقت تهران روی آنتن شبکه پرس تی‌وی می‌رود و بازپخش‌های این برنامه چهارشنبه، هشتم دی ساعت ۸ صبح، پنجشنبه نهم دی ساعت ۱۴ و روز جمعه، دهم دی ماه ساعت ۲۳ خواهد بود.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا