فرصت صداوسیما به آخوندی



در پی درخواست عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم جهت تخصیص فرصت برای پاسخ‌گویی به برخی مطالبی که یکی از نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در جریان دومین مناظره تلویزیونی علیه او مطرح کرد، ستاد انتخابات صداوسیما فرصتی ۳۰ الی ۴۵ ثانیه‌ای برای او تعیین کرد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، عباس آخوندی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس از تخضیص فرصتی برای بیان توضیحات در صداوسیما خبر داد.

آخوندی با بیان این‌که «در راستای دفاع از حقوق شهروندی به سبب دو انتساب نابجایی که یکی از نامزدها در جریان تبلیغات انتخاباتی در مناظره‌ی دوم مرتکب شد، اعتراض حقوق کردم»، اظهار کرد: کمیسیون بررسی تبلیغات یک مورد را بجا تشخیص داد و بین ۳۰ تا ۴۵ ثانیه فرصت دفاع منظور کرد؛ هرچند این فرصت بسیار محدود است. با این وجود از آن استفاده خواهم کرد.

در جریان برگزاری دومین مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در شامگاه پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳، برخی از نامزدها به طرح اظهارات و ادعاهایی درباره وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم پرداختند که طرح این اظهارات با واکنش مجری و گرداننده این مناظره مواجه شد.

مهدی خسروی که گرداننده و مجری این مناظره تلویزیونی بود، در واکنش به اظهارات این نامزدها یادآور شد که در صورت طرح مطلب و ادعا درباره افراد غایب در این مناظره، افراد نامبرده می‌توانند، در چارچوب همان برنامه، به اظهارات مطرح شده پاسخ دهند.

بر همین اساس نیز عباس آخوندی طی نامه‌ای به پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما به دلیل طرح نام و انتصاب مطالبی به آنها از سوی برخی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خواستار تخصیص زمان جهت پاسخ‌گویی شد.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا