مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای خبر خوب در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود



ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم بزرگداشت روز خبرنگار و مراسم اختتامیه نخستین جشنواره خبر خوب روز شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ در تالار سینما هنر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، برگزار می‌شود.

«امین درخشان» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: این اداره کل با همکاری خانه مطبوعات و بسیج رسانه استان با هدف تشویق و ترغیب اهالی رسانه، شناسایی نخبگان رسانه‌ای و معرفی رسانه‌های برتر استان اقدام به برگزاری این جشنواره کرده است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران و رسانه‌ها نقش و جایگاه مهم و موثری در آگاهی بخشی به جامعه دارند، اظهارکرد: این جشنواره در بخش‌های خبر، گزارش، عکس خبری، مصاحبه، میزگرد، سرمقاله، مقاله با رویکرد نقد، تحلیل و تفسیر، تیتر، صفحه آرایی(صحفه اول نشریه) و طنز(نوشتاری، تصویری) برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: محورهای بخش ویژه جشنواره شامل؛ حجاب و عفاف، ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار، مهار تورم و رشد تولید اشتغال آفرین، جهاد تبیین، امنیت، آسیب‌های اجتماعی، ادبیات پایداری، خانواده و جوانی جمعیت هستند، که به نفرات برتر هر بخش جوایز نفسی اهداء خواهد شد.

درخشان تصریح کرد: به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار مراسم بزرگداشتی ساعت ۱۶ عصر روز شنبه ۲۱مرداد ۱۴۰۲ با حضور مهدی پور معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی، اعضای شورای اداری، خبرنگاران و اصحاب رسانه استان در تالار سینما هنر یاسوج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال روز خبرنگار در استان کهگیلویه و بویراحمد متفاوت‌تر از سنوات گذشته برگزار می‌شود، بیان کرد: نقطه قوت روز خبرنگار امسال برگزاری جشنواره خبر خوب است، که ۷۳۰ اثر از رسانه‌های متخلف استان به دبیر خانه این جشنواره و معاونت فرهنگی و مطبوعاتی استان ارسال شده است.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا