۱۰۰ درصد لرستان تحت پوشش رسانه ملی قرار خواهد گرفت



ایسنا/لرستان استاندار لرستان با انعقاد تفاهم نامه ای با معاون توسعه ارتباطات و فناوری رسانه ملی خبر از پوشش صد درصدی استان از نظر پوشش رسانه ملی و فراهم آوردن فرصت برابر در همه نقاط لرستان داد.

سید موسی خادمی در جلسه انعقاد تفاهم نامه با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که امروز وم مهرماه صورت گرفت، با تشکر از حضور دکتر علیدادی معاون توسعه ارتباطات و فن آوری رسانه ملی و هیات همراه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹۶ درصد استان تحت پوشش شبکه استانی قرار دارد، اظهار کرد: این حق مردم است که در تمامی نقاط استان دسترسی مطلوب به برنامه های صدا و سیما را فراهم کنیم.

وی با تقدیر از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و دکتر علیدادی معاون محترم توسعه و فناوری رسانه ملی، خاطرنشان کرد: امروز  تفاهم نامه ای در همین  راستا بین صدا و سیما و استانداری لرستان امضا شده است که ظرف دو سال آینده تمام نقاط کور استان تحت پوشش شبکه ملی قرار گیرند.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه حدود ۲۴ میلیارد تومان هزینه دارد که بخشی از آن توسط استان و بخشی دیگر توسط صدا و سیمای مرکز تامین خواهد شد.

خادمی با تبیین اهمیت  موضوع به دلیل شرایط خاص بیماری کرونا و روی آوردن مردم به آموزش های از راه دور، اضافه کرد: از این نظر موضوع برجسته تر شده و بیشتر مورد تاکید و پیگیری خواهد بود.  

وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه، تجهیزات و امکانات لازم در استان لرستان بروز رسانی و مستقر شده تا مردم بتوانند عادلانه از این فرصت ملی برخوردار شوند.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: صدا و سیما امروزه از یک رسانه خبری و اطلاع رسانی فراتر رفته و نقش مهم تری را در آگاهی بخشی مردم در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، هنری و دینی ارائه می دهد و در واقع به یک دانشگاه فرهنگی تبدیل شده است.

خادمی با اشاره به اینکه در حال حاضر چهار درصد از مردم لرستان از این فرصت بی بهره اند و به آن دسترسی ندارند، تصریح کرد: این تعداد مشتمل بر ۲۰ هزار خانوار و حدود ۸۵ هزار نفر می شود که سعی می‌کنیم در اسرع وقت پوشش مناسب را برای این عزیزان فراهم کنیم.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا