دفتر پاییز رادیو زمستانی می‌شود


برنامه دفتر پاییز با فرا رسیدن فصل زمستان با عنوان دفتر زمستان از رادیو صبا پخش می شود.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، “دفتر پاییز ” عنوان برنامه پاییزی رادیو صبا بود، که در قالب مجله ادبی در هر قسمت تورقی بر عاشقانه های ادبی کهن و مدرن ادبیات فارسی  متناسب با فصل پاییز داشت. 
با فرا رسیدن فصل زمستان با توجه به استقبال مخاطبان و ظرفیت برنامه، دفتر زمستان در ادامه دفتر پاییز راهی آنتن صبا شد. 
مژگان فرزین تهیه کننده این برنامه گفت: با تغییر فصل و با شروع زمستان، برنامه دفتر پاییز  با عنوان جدید  «دفتر زمستان» با تغییرات متناسب با فصل و ظرفیت برنامه همراه مخاطبان می شود. 
او افزود: در هر قسمت از برنامه های  «دفتر زمستان» موضوعات متناسب با حال و هوای فصل زمستان انتخاب می‌شود و در این باب به خوانش اشعار و متون مرتبط با موضوع برنامه می پردازیم.

فرزین با بیان اینکه در این برنامه بیشتر از اشعار و متون نویسندگان معاصر استفاده می شود، افزود:  نویسندگان این برنامه فاطمه حمداللهی و نسترن کیانی نیز تلاش می کند در سطح این نویسندگان متون برنامه را تنظیم کنند، در نگاه کلی می توان گفت، برنامه از نظر ادبی سطح بالایی دارد.
فرزین درباره مخاطبان این برنامه توضیح داد این برنامه مختص به مخاطب خاصی نیست؛ هر کس با هر سنی و تحصیلاتی می‌تواند شنونده این برنامه باشد در صورتی که، بتواند با این برنامه ارتباط برقرار کند. موضوعات این برنامه متناسب با فصل زمستان انتخاب می شود ولی  بیشتر حال و هوای نوستالژی دارد. شنوندگان می‌توانند در این برنامه داستان هایی از زندگی خود را بشنود و یا  شنونده داستان زندگی کسانی باشند که در کنار آنها در این فصل زندگی می کند.

مژگان فرزین در ادامه گفت: من به عنوان تهیه کننده این برنامه به این فکر می کنم که مخاطبان  رادیو  بین  ساعت ۱۳ تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه چه کسانی هستند افرادی که در تاکسی هستند، محل کار یا در مغازه شنونده رادیو هستند و شنیدن چه داستان و اشعاری می تواند آنها را همراه موج رادیو صبا نگه دارد.
فرزین در مورد تغییرات برنامه دفتر زمستان نسبت به دفتر پاییز توضیح داد، این برنامه با بخش جدیدی به نام پیرمرد لبو فروش همراه مخاطبان می شود که در آن امیرحسین مدرس با اجرای هنرمندانه نقش این شخصیت به روایت داستانهای شیرین از  زبان مرد لبو فروش می پردازد.
تهیه کننده این برنامه درباره انتخاب موسیقی های دفتر زمستان گفت: در این برنامه موسیقی و متن  از هم جدا نیستند، عوامل برنامه ساز دفتر زمستان تلاش می‌کند با ارائه اشعار و متون به هم تنیده با موسیقی حال و هوای زمستان را در فضای خاطره انگیز به مخاطبان منتقل کند.
مژگان فرزین در پایان گفت: امیدواریم در ادامه با ارائه موسیقی و اشعاری بهتر در هر فصل همراه مخاطبان باشیم و برای رسیدن به این هدف تمام تلاشمان را می‌کنیم.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا