روابط عمومی ها آیینه تمام نمای دستگاه های اجرایی هستند


به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، سید هاشم حسینی آغوزبنی عصر یکشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی و روابط عمومی‌های فرمانداری‌های استان با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش و اعیاد پیش رو اظهار کرد: مبنای تفکر انقلاب اسلامی این است که حاکمیت از مردم و برای مردم است.

به گفته وی، خدمت به مردم و افتخار خدمت گزاری در نظام اسلامی توفیقی است که همواره مورد تاکید امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب بوده است و رئیس جمهور شهید هم در گفتار، رفتار و عمل این را ثابت کرد.

مدیرکل روابط حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری گیلان با بیان اینکه یکی از شاخص‌های حرکت در مسیر انقلاب اسلامی بعد از پایبندی به ارزش‌های الهی و انسانی، کسب رضایتمندی مردم است، گفت: این رویکرد و شاخصه در دولت شهید جمهور نمود عینی داشته و دارد و امروز موضوع مهم انعکاس صحیح و درست این تلاش‌ها و دستاوردهای دولت بزرگ دولت مردمی سیزدهم است.

حسینی آغوزبنی رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی انتخابات گیلان با تاکید بر لزوم ایفای نقش مؤثر روابط عمومی‌ها به عنوان سربازان خط مقدم جنگ روانی دشمن اضافه کرد: اصلی ترین اعضای بدنه ساختاری یک تشکیلات، روابط عمومی است؛ دلیل آن هم اینکه زبان گویا، چشم بینا، گوش شنوا و ناشر فعالیت‌های یک سازمان روابط عمومی است.

وی خطاب به مسؤولان روابط عمومی‌ها تصریح کرد: شما با نقش بی بدیل خود در انتشار صحیح عملکرد جهادی دولت سیزدهم می‌توانید حضور مردم را در صحنه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پررنگ‌تر کنید.

مدیر کل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری گیلان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید با استفاده از ظرفیت رسانه‌های دیداری، شنیداری، مکتوب و بهره گیری از فضای مجازی دستاوردهای سازمان و دستگاه متبوع خود و عملکرد مهم و عام المنفعه دولت شهید جمهور را اطلاع رسانی کنند، گفت: تقویت رابطه نظامند مردم با دستگاه‌های اجرایی و دولت، تحکیم روابط کارکنان با مدیران و ارتقا روحیه کار و تلاش برای مردم از دیگر مواردی است که باید روابط عمومی‌ها به آن توجه داشته باشند.

روابط عمومی ها آیینه تمام نمای دستگاه های اجرایی هستند

مسؤولان روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها افرادی متخصص باشند

حسینی با بیان اینکه باید مسؤولان روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها افرادی متخصص و کاربلد در این حوزه باشند، اضافه کرد: روابط عمومی‌ها باید در همدلی و همکاری نزدیک و منسجم با اصحاب رسانه بتوانند در اطلاع رسانی دستاوردهای دولت نقش محوری خود را ایفا کنند.

مدیر کل حوزه استاندار با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها آئینه تمام نمای دستگاه‌های اجرایی و اساسی‌ترین پیوند بین مردم و دولت هستند، گفت: روابط عمومی قوی و موفق می‌تواند دستگاه اداری خود را در مسیر ترقی و توسعه قرار دهد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو ابراز امیدواری کرد: تمامی روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه استان با توجه به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت ویژه و خطیر رسالت اصحاب رسانه در ثبت دقیق و انتشار اخبار صحیح و در نهایت ایجاد فضای سالم همراه با ترویج روحیه همدلی و مشارکت عمومی فضای جامعه را برای برگزاری انتخابات سالم، پرشکوه و دشمن شکن فراهم سازند.

مدیرکل روابط حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری گیلان با بیان اینکه در انتخابات اسفندماه روابط عمومی استانداری گیلان در کنار تعامل و همراهی اصحاب رسانه توانست جزو روابط عمومی‌های برتر کشور قرار گیرد، گفت: امید است اینک نیز همه روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها در کنار تلاش‌های دولتمردان و اصحاب رسانه همدلانه برای مشارکت حداکثری و خلق حماسه‌ای دیگر گام برداریم.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا