برجام «بدون خط خوردگی» بررسی می شود



برنامه «بدون خط‌خوردگی» ، هفته آینده به طور ویژه به موضوع برجام و بررسی گمانه های سیاسی می‌پردازد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت‌وگو، با توجه‌ به تغییر شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی و بر مبنای تحولاتی که جنگ اوکراین در اروپا ایجاد کرده است، جمع‌بندی در وین در خصوص برجام بیش از گذشته در کانون توجه سیاسی قرار گرفته است. بر این اساس رادیو گفت‌وگو در برنامه «بدون خط‌خوردگی» با حضور مسوولان وزارت خارجه و متخصصان روابط بین‌الملل این موضوع را بررسی می‌کند.

شنبه، ۱۷ دی ماه موانع پیش روی برجام یا بن‌بست سیاسی با حضور رضا نجفی، معاون حقوقی و امور بین‌الملل وزارت خارجه بررسی می شود.

یکشنبه، ۱۸ دی ناکارآمدی کمیسیون مشترک برجام در بازگرداندن آمریکا به برجام با حضور مصطفی خوش چشم، تحلیلگر ارشد مسائل بین‌الملل پیگیری خواهد شد.

همچنین بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی روز دوشنبه، ۱۹ دی درباره نقش سیاسی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به‌جای راهبردهای فنی صحبت می کند.

سه‌شنبه ۲۰ دی هم فضاسازی رسانه‌ای در تحقق مکانیسم ماشه بر مبنای قطعنامه ۲۲۳۱ با حضور حمیدرضا آصفی، سخنگوی اسبق وزارت خارجه بررسی می شود.

برنامه «» چهارشنبه ۲۱ دی ماه نیز به موضوع اتحادیه اروپا، برجام و جنگ اوکراین و تصمیم نهایی در وین با حضور فرشید باقریان، تحلیلگر ارشد مسائل بین‌الملل می پردازد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، «بدون خط‌خوردگی» روی موج اف‌ام ردیف ۱۰۳/۵ مگاهرتز و همین‌طور نرم‌افزار کاربردی ایران صدا پخش می‌شود. علاقه‌مندان به موضوعات سیاسی می‌توانند سؤال‌های خود از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ در میان بگذارند. همین‌طور کانال رادیو گفت‌وگو در پیام‌رسان‌های بله و سروش پل ارتباط مخاطبان خواهد بود.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا