ارسال بیش از ۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره مطبوعات استان بوشهر



مازیار هوشمند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اختتامیه جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر در نیمه دوم اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: شرایطی فراهم‌شده است تا همکارانی که امکان ارسال آثار خود را نداشته‌اند، بتوانند آثار خود را به این جشنواره برسانند.

هوشمند اضافه کرد: مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان بوشهر تا ۱۰ بهمن‌ماه ۹۸ تمدیدشده است.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان بوشهر گفت: سایت جشنواره از دهم دی‌ماه ۹۸ مجدداً باز و همکاران گرامی می‌توانند آثار خود را در سایت جشنواره مطبوعات بار گزاری کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۳۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال‌شده است، افزود: شرکت‌کنندگان تا دهم بهمن‌ماه می‌توانند آثار خود را در سایت جشنواره به آدرس www.boushehr.pressfestival.ir بار گزاری کنند.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر با بیان اینکه جشنواره در سه بخش حرفه‌ای، موضوعی و ویژه برگزار می‌شود گفت: بخش حرفه‌ای جشنواره شامل سرمقاله، مقاله و یادداشت، مصاحبه، گزارش (خبری – تحلیلی – تحقیقی)، خبر، تیتر، عکس (خبری – گزارش تصویری)، طنز و کاریکاتور، گرافیک، طراحی و صفحه‌آرایی است.

هوشمند اضافه کرد: آثار ارسالی به جشنواره می‌بایست از تاریخ اول مهرماه ۹۴ تا ۳۱ شهریورماه ۹۸ در رسانه‌های دارای مجوز فعالیت از هیئت نظارت بر مطبوعات (نشریات مکتوب، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و رسانه‌های الکترونیک غیر بر خط) که مبدأ فعالیت آنان در استان بوشهر است، منتشر و چاپ‌شده باشد.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر افزود: آثار چاپ‌شده در رسانه‌های لغو مجوز شده، فاقد مجوز و همچنین بولتن‌های داخلی ادارات، امکان شرکت در جشنواره را ندارند.

وی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند علاوه بر شرکت در بخش حرفه‌ای جشنواره، حداکثر در دو بخش دیگر و در هر رشته حداکثر با سه اثر در جشنواره شرکت کنند

هوشمند اضافه کرد: آثار بخش موضوعی در سه حوزه اقتصاد مقاومتی، محیط‌زیست و بحران آب و حقوق شهروندی بررسی و داوری خواهد شد.

وی بیان کرد: بخش ویژه این جشنواره با توجه به اهمیت منطقه عسلویه به موضوع «عسلویه، پایتخت انرژی ایران» اختصاص داده‌شده است.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره مطبوعات استان بوشهر با حضور مقامات فرهنگی کشور، مسئولین استانی، صاحبان رسانه، مدیران مسئول، خبرنگاران و سایر فعالین رسانه‌ای استان در نیمه دوم اسفندماه و در یکی از روزهای هفته بزرگداشت بوشهر برگزار خواهد شد.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا