کارگروه‌های تخصصی روابط عمومی شهرداری‌های کشور تشکیل می‌شود



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، محمد میر سعیدی شامگاه دوشنبه در دیدار با مسئول شهرداری سمنان به میزبانی این سازمان ضمن بیان اینکه کارگروه‌های تخصصی روابط عمومی شهرداری‌های کشور تشکیل می‌شود، تاکید کرد: آسیب شناسی در خصوص روابط عمومی‌های شهرداری‌ها با استفاده از نظرات مدیران مربوطه و گام برداشتن برای رفع آنها در زمره محورهای تشکیل این کارگروه است.

وی افزود: داشتن نیروهای متخصص با دانش به روز روابط عمومی یکی از ضرورت‌های روابط عمومی‌های شهرداری‌های کشور است که برای تحقق آن نیازمند برطرف شدن مشکلات چارت ساختار روابط عمومی شهرداری‌ها هستیم.

ظرفیت بالای روابط عمومی شهرداری‌های کشور

رئیس روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، گفت: کارگروه‌های تخصصی روابط عمومی کارکردهایی شامل اطلاع رسانی و ارتباطات، آسیب شناسی روابط عمومی‌ها، جشنواره روابط عمومی برتر و سایر اقدامات در این زمینه خواهد داشت.

مسئول روابط عمومی شهرداری سمنان نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت بالای روابط عمومی شهرداری‌ها گفت: در جامعه امروزی که توجه به مسئولیت اجتماعی بسیار مهم است، روابط عمومی شهرداری‌ها جایگاه بسیار سخت و مهمی دارند تا بتوانند در پاسخگویی به شهروندان نقش مهم و کلیدی خود را به خوبی ایفا کنند.

علی اکبر بنی اسدی بیان کرد: ساختار نیروی انسانی در روابط عمومی و نداشتن نیروی انسانی متخصص در کنار اهمیت ندادن بعضی از مدیران به جایگاه روابط عمومی از مهمترین مشکلات روابط عمومی شهرداری‌ها محسوب می‌شود.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا