وحدت رسانه‌ها علی‌رغم وجود اختلاف سلیقه/افزایش عضویت خبرنگاران در صندوق هنر


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار رئیس جمهور با مدیران مسئول رسانه‌ها، گفت: در جامعه رسانه‌ای در موضوعات اصلی و مهم بین بخش‌های مختلفِ این جامعه متنوع، وحدت و همبستگی بالایی را شاهد هستیم.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، محمدمهدی اسماعیلی با تاکید بر این نکته افزود: در طول ماه‌های اخیر در موضوع غزه، همه اهالی رسانه در جلسات متعدد و در تولید محتوا با قوت فعالیت کردند.

او درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: با وجود اختلاف سلیقه‌هایی که طبیعی هم هست، در اصلِ انتخابات، همه رسانه‌ها متفق بودند چرا که برای منافع ملی همه باید دست به دست هم دهند.

وزیر فرهنگ ادامه داد: در جلسه باشکوهی که در انتخابات تالار وحدت برگزار شد، اصحاب رسانه حاضر شدند و یک همبستگی بالای ملی را به نمایش گذاشتند.

او افزود: از طرفی امسال بعد از چندسال وقفه، نمایشگاه رسانه‌های ایران را در آستانه انتخابات برگزار کردیم که فوق‌العاده مهم بود و فضای پرنشاطی را بین اهالی رسانه ایجاد کرد.

وزیر فرهنگ ادامه داد: توجه دولت و اهتمام و دستور رئیس جمهور برای حمایت از جریان رسانه‌ای مورد تاکید بود و به‌رغم همه مشکلات تلاش کردیم که بتوانیم بخشی از این مشکلات را حل کنیم.

اسماعیلی ادامه داد: مجموعه صندوق اعتباری هنر برنامه‌های پشتیبانی بسیاری دارد و این صندوق متعلق به رسانه هم است. حدود ۲۰۰ درصد رشد خبرنگاران عضو را در این صندوق داشتیم و برنامه‌های حمایتی در حوزه مسکن را از تابستان گذشته شروع کردیم. امیدواریم این اقدام بخش مهمی از توقع روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه را برآورده کند.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، او در پایان، گفت: امیدواریم دولت با اهتمام و مدیریت شخص رئیس‌جمهور بتواند در همین دوره چهارساله دولت سیزدهم بخش عمده‌ای از مسائل به جا مانده و مشکلات را حل‌وفصل کند.

وحدت رسانه‌ها علی‌رغم وجود اختلاف سلیقه/افزایش عضویت خبرنگاران در صندوق هنر

وحدت رسانه‌ها علی‌رغم وجود اختلاف سلیقه/افزایش عضویت خبرنگاران در صندوق هنر

وحدت رسانه‌ها علی‌رغم وجود اختلاف سلیقه/افزایش عضویت خبرنگاران در صندوق هنر

در این جلسه علی بهادری جهرمی – سخنگوی دولت، سپهر خلجی – رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، غلامحسین اسماعیلی، فرشاد مهدی‌پور – معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی – مدیرمسئول موسسه اطلاعات، حسین شریعتمداری-  مدیرمسئول روزنامه کیهان، محمدمهدی خیرجو – مدیرعامل خبرگزاری داشنجویان ایران (ایسنا) و جمع دیگری از مدیران رسانه‌های مکتوب و الکترونیک حضور داشتند.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا