مدیران سعه‌صدر بیشتری نسبت به رسانه‌ها داشته باشند



ایسنا/کرمانشاه مدیر عامل و رسانه‌های استان کرمانشاه گفت: انتظار می‌رود مدیران و مسئولین استان سعه صدر بیشتری نسبت به رسانه‌ها داشته و به محض انتشار مطلبی که بر خلاف رویه آن سیستم باشد، اقدام به طرح شکایت نکنند.

وحید نیشابوری، با اشاره به شکایت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از سردبیر روزنامه باختر در پی انتشار خبر سرقت سرب‌های بخش رادیوتراپی بیمارستان امام رضا(ع) گفت: این شکایت با توجه به صحت وقوع جرم، غیرمنطقی است.

وی در خصوص اقدامات خانه مطبوعات و رسانه های استان در راستای دفاع از اتهام وارد شده به سردبیر روزنامه باختر نیز اظهار داشت: از ابتدای طرح این شکایت با گفتگو و پیگیری‌های بسیار با ریاست دانشگاه و تعدادی از مدیران استانی در تلاش بودیم که موضوع شکایت منتفی شود، اما متاسفانه علی رغم تلاش بسیار، ریاست دانشگاه از شکایت صرف نظر نکرد و بر ادامه روند قضایی تاکید داشت.

وی افزود: در راستای اهداف تعریف شده ما موظف به حمایت حقوقی از اعضای این خانه و اهالی رسانه استان هستیم و در همین راستا با توجه به قراردادی که با کانون وکلای استان داریم، پیگیر انتخاب وکیل جهت این روزنامه نگار هستیم.

نیشابوری در ادامه با اشاره به موارد مطرح شده در شکایت از سردبیر روزنامه باختر گفت: در خصوص  اتهام نشر اکاذیب در این شکایت با توجه به اقرار صریح ریاست دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر وقوع سرقت، این اتهام منتفی و غیرمنطقی است.

مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه های استان کرمانشاه گفت: انتظار می‌رود مدیران و مسئولین  استان سعه صدر بیشتری نسبت به رسانه‌ها داشته و به محض انتشار مطلبی که بر خلاف رویه آن سیستم باشد، اقدام به طرح شکایت نکنند.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا