لزوم توسعه فعالیت‌های فرهنگی



ایسنا/فارس نماینده ولی‌فقیه در فارس با بیان اینکه باید اسباب فعالیت‌های فرهنگی از جمله را توسعه دهیم، گفت: اگر اسباب حکمرانی فرهنگی را در اختیار گرفتیم مدیریت فرهنگی را می‌توانیم انجام دهیم.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام عصر شنبه ۶ فروردین در نشست مدیران فرهنگی و ائمه جمعه جنوب که در مدرسه علمیه لامرد برگزار شد، با اشاره به اینکه نظام باید در مسائل فرهنگی مدیریت داشته باشد و این موضوع غیر از موعظه کردن است، افزود: مدعیان مدیریت در مسائل فرهنگی نمی‌توانند بگویند روحانیت نقشی ندارد، نقش اصلی در موضوع فرهنگی روحانیت است.

او در ادامه با بیان اینکه باید اسباب مسائل فرهنگی فراهم شود، اضافه کرد: منبر در زمان گذشته تنها رسانه‌ای بود که مردم با آن مواجه بودند، تا سال ۱۳۵۵ تلویزیون در شهرستان‌های فارس نبود، در واقع هیچ ابزاری نبود، رسانه اصلی منبر و روحانیت بود، اینقدر کسی سخن از بی امکاناتی گذشته نمی‌گوید که نسل جدید فکر می کنند امکانات در گذشته بوده است در صورتی که هیچ امکاناتی در گذشته و قبل از انقلاب نبود.

به گفته ، عده‌ای خیال می‌کنند پس از انقلاب هیچ کاری انجام نشده است، در صورتی که تمام امکانات کنونی پس از انقلاب انجام شده است، در عرصه مدیریت فرهنگی عقب هستیم باید فعالیت‌ها را توسعه دهیم.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا