همراهی و صبوری مردم، دشمنان را ناامید کرده است



ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به اهمیت امیدآفرینی در جامعه با بیان خدمات و اقدامات انجام شده، تاکید کرد: باید عنوان کرد که این خدمات در شرایط تحریم انجام شده است.

حسین خوش اقبال، امروز،(۲۹ بهمن) در جلسه شورای اطلاع رسانی استان بر تلاش مضاعف مدیران استان در خدمت رسانی و پیگیری امور در روزهای آخر سال تاکید کرد و افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات 1400، تمام تلاش دشمن ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی و ایجاد شکاف بین ملت و دولت است.

وی با تحسین همراهی و صبوری مردم علیرغم شرایط تحریم ها و کرونا تصریح کرد: مردم با وجود این مشکلات دشمن را مایوس کرده اند، از این رو مسئولیت مدیران در خدمت رسانی دو چندان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه با اشاره به اهمیت امیدواری مردم با بیان خدمات دولت و نظام اظهار داشت: برخی در بیان حقایق و سختی هایی که دولت در اداره امور داشته کتمان کاری می کنند و نمی گویند که اگر تحریم ها نبود، شرایط کشور چگونه رقم می خورد.

خوش اقبال با بیان اینکه امیدواری مردم به چرخش قلم ها و نگاه دوربین ها بستگی دارد، اضافه کرد: شهروند امروز، قضاوت خود را نه از متن رویدادها بلکه از نوع پردازش رسانه ها دریافت می‌کند، بنابراین نقش رسانه ها در امیدواری و نشاط آفرینی در جامعه بسیار حائز اهمیت است.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد: هر چه انتخابات باشکوهتری در سال 1400 داشته باشیم، فرصت و قدرت بیشتری برای برنامه های آینده خواهیم داشت.

خوش اقبال با اشاره به بیانات صبح امروز رهبرمعظم انقلاب در دیدار با مردم تبریز هم گفت: مشارکت حداکثری و پرشور برای رهبرانقلاب در اولویت نخست است و ایشان در تمام ادوار انتخابات همواره بر اهمیت نقش مردم و رای آنها تاکید داشته اند.   

وی با  با بیان اینکه بخشی بزرگی از پویایی، نشاط و حساس سازی جامعه نسبت به مساله مشارکت و انتخابات به عملکرد رسانه ها باز می گردد، افزود: می طلبد رسانه های استان فضای گفتگو و هم اندیشی های سیاسی و انتخاباتی را کم کم آغاز کنند و با ایجاد گفتمان و جریان سازی به هر چه بیشتر شدن مشارکت مردم کمک کنند.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا