ماجراهای حنجره طلا آماده نمایش می‌شود



ایسنا/مازندران مجموعه انیمیشن ماجراهای حنجره طلا به تهیه کنندگی امیر مؤمنی اصل و با کارگردانی محمود صادق ناطری برای کودکان آماده نمایش می‌شود.

محمود صادق ناطری در خصوص مجموعه پویا نمایی ماجراهای حنجره طلا، اظهار کرد: این مجموعه با توجه به آموزه‌های علم روان شناسی کودک و برخورداری از مفاهیم رشد و تربیت و آموزش و با هدف آشنایی کودکان با موضوعات راستگویی، دروغگویی، محافظت از خود در برابر آسیب‌های اجتماعی، ارزش نهادن به کانون خانواده، فریب نخوردن از افراد غریبه و تلاش برای حفظ محیط زیست تهیه و تولید شده است.

وی افزود: شخصیت‌های اصلی مجموعه انیمیشن ماجراهای حنجره طلا را خروس بابا، روباه مکار، مامان مرغی، راسوی دغل باز، کلاغ خوش خبر و جوجه های نازنین تشکیل می دهند که با صدا پیشگی مبینا میردار، امیر حسین سام، آندیا احمدی و الناز اسفندیاری برای گروه کودک آماده نمایش می‌شود.

کارگردان انیمیشن ماجراهای حنجره طلا، تصریح کرد: در خلاصه داستان ماجراهای حنجره طلا آمده است، در مزرعه با صفایی تمام حیوانات به خوبی و خوشی کنارهم زندگی می‌کنند و خروس خوش آواز هر روز صبح آواز سر می‌دهد تا اینکه روباه مکار وارد مزرعه شده و آرامش مزرعه را بهم می‌ریزد که داستان از این مرحله آغاز می‌شود.

صادق ناطری گفت: مجموعه پویا نمایی ماجراهای حنجره طلا به قلم سعید قنبری نگارش شده و توسط معصومه چگنی و محمود صادق ناطری طراحی و ایده پردازی شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع مجموعه انیمیشن ماجراهای حنجره طلا برای کودکان؛ تدابیر خاصی جهت نمایش این مجموعه پیش‌بینی شده تا قشر وسیعی از کودکان بتوانند از تماشای این مجموعه آموزنده و جذاب لذت ببرند.

قابل ذکراست، عوامل مجموعه پویا نمایی ماجراهای حنجره طلا به شرح زیر است:

طراحی فضا و شخصیت سازی: پریسا اکبری

متحرک سازی: سجاد کشاورز

رندرینگ: تصویرگران شمال فیلم

مشاوران رسانه ای و روابط عمومی: علیرضا نیاکان، سعیده سادات موسوی سالار

ضبط ساز: حسین چراغیان

نوازنده تمبک: پارسا پور شریف

تدوین: محمود صادق ناطری

آهنگساز و صداگذاری: میلاد نوربخش

دستیار کارگردان: رضا مؤمنی اصل

طراح پوستر: مرتضی منصور سمائی

مجری پروژه: گروه فیلمسازی نقطه دید

سرمایه گذار: محمود صادق ناطری

مجری طرح: امیر مؤمنی اصل

مدیر تولید: فرشید مشایخی

تدارکات: مجید صادقی

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا