تکنیک های تبلیغ نویسی
تیترنویسی انواع مختلفی دارد و در هر یک از آن ها از تکنیک های خاصی استفاده می شود. یکی از انواع تیتر که خیلی کاربرد دارد در رسانه ها، تیتر استنباطی است. تیتر استنباطی یعنی استنباط و برداشت و عصاره ی پیام از دید خبرنگار است.
یکسری تیترها هستند که تیترهای چکشی نامیده میشوند که باهدف تهییج و تحریک مخاطب که آن مطلب را میخواند معمولا با یک جمله، یک عکس همراه است. یک سری از تیترها دو تیتری هستند. در دو تیتریها ما همیشه زمانی که دو تا موضوع مهم در خبرداریم و نمی توانیم یکی را حذف کنیم یا تقدم تأخر به آنها بدهیم مجبوریم این را بیاوریم و شما همزمان دو تا نکته از خبر را در تیترتان می آوريد.
بحث تکنیک های تیترنویسی، فراتر از بحث انواع تیترنویسی نیز مطرح می شود. برای مثال یکی از تکنیک های خوب تیترنویسی، استفاده از مترادف ها در زیباسازی و کوتاه نویسی تیترهاست.
تکنیک های تبلیغ نویسی