گفتند در هر شرایطی باید نقش شهید شهریاری را بازی کنی


کاوه خداشناس درباره تجربه ایفای نقش «شهید شهریاری» اظهار کرد: ایفای نقش شهید شهریاری برایم دشوار بود، ولی کارگردان و تهیه‌کننده سریال «صبح آخرین روز» گفتند که تحت هر شرایطی باید این نقش را بازی کنی.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه و به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صداوسیما، کاوه خداشناس که ایفای نقش شهید شهریاری را در سریال «صبح آخرین روز» برعهده گرفته است، در این زمینه اظهار کرد: بازی در نقش شهید شهریاری، دانشمند بزرگ هسته‌ای کشورمان یکی از افتخارات کارنامه هنری من است. ابتدای امر، نقش‌آفرینی در نقش این شخصیت برایم دشوار بود و حتی از تهیه‌کننده و کارگردان اثر خواستم نقش دیگری به من بدهند، ولی جواب آنها فقط یک لبخند و یک جمله بود؛ «تحت هر شرایطی باید این نقش را بازی کنی».

این بازیگر با بیان اینکه «لحظات بسیار خوبی را هنگام نقش‌آفرینی به جای شهید شهریاری تجربه کرده‌ام»، گفت: انرژی مثبت زیادی از سوی دوستان و به‌ویژه خانواده این شهید بزرگوار گرفتم و اگر همراهی آنها نبود، شاید کار به این خوبی و  با این باورپذیری تولید نمی‌شد.

او با بیان اینکه «هر روز این پروژه برایم دلپذیر و مملو از خاطرات شیرین است»، ادامه داد: برای ایفای نقش شهید شهریاری دیدارهای متعدد و مفصلی با خانواده شهید و همکاران او در سازمان انرژی اتمی، دانشگاه شهید بهشتی و حتی برخی شاگردانشان داشتم؛ چون برایم مهم بود که با رفتار و شخصیت او آشنایی بیشتر پیدا و از این مسئله در شخصیت‌پردازی بهتر استفاده کنم. به همین دلیل از این کار ساده نگذشتم و به ریزترین مسائل از جمله تکه کلام‌های این شهید حتی در منزل توجه داشتم. 

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا