تسلیت نماینده مدیران رسانه‌ها به مدیر مسئول «عصر اصفهان»



نماینده مدیران رسانه‌ها در هیأت نظارت بر مطبوعات، با صدور پیامی درگذشت پدر همسر احمد طبقچی صاحب امتیاز روزنامه «یاقوت وطن» و مدیر مسئول روزنامه «عصر اصفهان» را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، در پیام تسلیت پدرام پاک‌آیین نماینده مدیران مسئول رسانه‌ها در هیأت نظارت بر مطبوعات خطاب به احمد طبقچی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء

جناب آقای احمد طبقچی

رحلت  عالم ربانی و عارف بالله، مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ احمد علی کریمی رضوان الله تعالی علیه موجب اندوه و تأسف فراوان شد. عمری با برکت، سرشار از تهذیب و معنویت و گام‌های استوار در سلوک الی الله، توأم با مجاهدت در تربیت نفوس مستعده، چکیده ای از زندگینامه این عالم مهذب و این معلّم اخلاق و عرفان است. بی شک فقدان این روحانی روشن ضمیر، برای آشنایانِ رتبه معنوی آن بزرگوار و بهره مندان از محضر پر فیض او مصیبتی اندوهبار است. اینجانب تسلیت صمیمانه خود را به جنابعالی که از چهره های خدوم و لایق کشور در عرصه فرهنگ و رسانه اید، همسر مکرم، خانواده معزز  و دیگر وابستگان و به همه ارادتمندان ایشان معروض می‌دارم و علوّ درجات و حشر با اولیا الله را برای روح بلندشان از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

طُوبَیٰ لَهُمْ وَحُسْنُ مَآبٍ»

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا