خبرنگارخبرگزاری مهر در مرند به عنوان فعال رسانه ای برتر انتخاب شد


به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، همایش تجلیل از فعالین فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی شهرستان مرند، عصر امروز با حضور مسعود پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده امام جمعه مرند، داود گرشاسبی معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مرند، محمد حسن نژاد نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس برگزار شد.

در این همایش از منتخبین حوزه مدیریتی، حوزه ایثار و شهادت، حوزه اقتصادی، حوزه هنر و فرهنگ و رسانه، حوزه صنفی، حوزه اجتماعی و حوزه گردشگری تجلیل شد.

همچنین در این گردهمایی از همسر شهید مدافع حرم محرم علیپور به عنوان بانوی مکتب زینب، خانواده شهید مدافع حرم سردار عباس عبدالهی به عنوان نماد ایثار و مقاومت، طاهره مهرجویی همسر و مادر شهید به عنوان بانوی مقاومت و ایثار و احد طالبی اقدم پدر شهید مدافع حرم به عنوان نماد ایثار تجلیل شد.

گفتنی است، بیت اله احمدی خبرنگار خبرگزاری مهر در شهرستان مرند نیز به عنوان خبرنگار برتر حوزه رسانه معرفی و تجلیل شد.

تجلیل از لبیک گویان به شعار سال رهبری

دبیر همایش تجلیل از فعالین فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی شهرستان مرند در این مراسم ابراز داشت: این همایش در سال حمایت از کالای داخلی با شعار تجلیل از لبیک گویان به شعار سال مقام معظم رهبری برگزار می شود.

شهرام حسین نژاد افزود: در این همایش در ۶ حوزه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، گردشگری و مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی و خانواده های آنان از فعالان تجلیل می شود.

وی تاکید کرد: هدف از تجلیل فعالان، تقدیر از تلاش های سربازان اقتصادی کشور در عرصه تولید و حمایت از کالای ایرانی است.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا