برای یک تقدیر ویژه از افسر اسدی + عکس


افسر اسدی بازیگر نام آشنای سینمای ایران به تازگی از سوی خانواده امین تارخ در شیراز تقدیر شده است.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، اخیرا به بهانه افتتاح پردیس سینمایی امین تارخ در شیراز،منصوره شادمنش، هنرمند و همسر مرحوم تارخ به پاس سال‌ها تلاش و حضور جریان‌ساز افسر اسدی، بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما از او تجلیل کرد.

در این مراسم اصغر همت بازیگر ( همسر افسر اسدی) نیز او را همراهی می‌کرد.

به بهانه این تقدیر، مروری کوتاه داریم بر فعالیت این بازیگر که بازی‌های او را در «روسری آبی» رخشان بنی‌اعتماد، «عبور از غبار» پوران درخشنده و… از یاد نبردیم.

برای یک تقدیر ویژه از افسر اسدی + عکس
افسر اسدی در مراسم تقدیرش در شیراز

افسر اسدی که گفته می‌شود به دلیل بیماری در سال‌های اخیر کمتر فعال بوده است، سال گذشته در نمایش «درانتظار گودو» مازیار لرستانی به ایفای نقش پرداخت.

او زاده‌ی دی ماه ۱۳۳۶ در میانه است و در زمینه سینما، تئاتر و تلویزیون در این سال‌ها فعالیت داشته است و شعرهایی هم سروده است.

جستجو در شهر، روزهای انتظار، عبور از غبار، زمان از دست رفته،سربلند، تهران روزگار نو، کودکانه، جامه‌دران، تا آمدن احمد، ملی و راه‌های نرفته‌اش، رضا و… از جمله فیلم های سینمایی‌ است که افسر اسدی در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

ریحانه ، تنها در تاریکی، به سوی افتخار، دزدان مادربزرگ، وزیرمختار و… هم از جمله سریال‌هایی است که این هنرمند در آنها حضور داشته است.

افسر اسدی چند سال قبل گفت: به نظر من سینما در دوره‌ای خانوادگی شد. هر کدام از هنرمندان تیمی تشکیل دادند و آسیاب از آن چرخه افتاد که می‌گفتیم آسیا به نوبت! به هر حال در سینما هم گروه‌هایی بودند که سالیان سال، میدان در دست آن‌ها بود و غریبه‌های امروز پررنگ و بازیگران چهره‌آشنا گذشته، کمرنگ شدند.

انتهای پیام 


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
×

سلام هم اکنون پشتیبان آموزشگاه در واتس اپ آنلاین می باشد.

سوالات و پیگیری های خود را هم اکنون با انتخاب پشتیبان شروع کنید...

× گفتگو آنلاین با پشیبان