جهاد تبیین و روشنگری سرلوحه کار روابط عمومی‌ها باشند



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، علیرضا تیموری پیش از ظهر جمعه در جلسه هماهنگی شورای روابط عمومی‌های ادارات شهرستان بهاباد ضمن تبریک روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات با اشاره به اینکه جایگاه روابط عمومی بالا و ارزشمند است، بر استفاده از ظرفیت‌های نوین ارتباطی تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها نقش مهمی در اطلاع رسانی اقدامات دولت و پیشبرد اهداف نظام دارند، افزود: مدیران باید نقش روابط عمومی را به خوبی دریابند و به آن اهمیت دهند زیرا روابط عمومی‌ها چشم و گوش بینا و سخنگوی ادارات هستند.

تیموری با بیان اینکه روابط عمومی‌ها در بخش‌های مختلف نقش روشنگری دارند، گفت: روشنگری و پاسخ درست به شبهات افکار عمومی سرلوحه کار روابط عمومی‌ها قرار گیرد.

فرماندار بهاباد با تاکید بر اینکه مدیران نیازمند آموزش سواد رسانه‌ای هستند، افزود: دوره آموزشی برای ارتقای کیفی و سواد رسانه مدیران تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان داخلی و خارجی به دنبال سیاه نمایی و ناامید کردن مردم از نظام و دولت هستند، اظهار داشت: روابط عمومی‌های ادارات اطلاع رسانی و اخبار را در دستور کار خود قرار دهند و خدمات دولت و نظام را برای نسل جوان و مردم بازگو کنند.

تیموری ادامه داد: دشمن در برهه کنونی از همه توان خود برای ناامید کردن مردم استفاده کرده و روابط عمومی‌ها به عنوان رابط مردم و مدیران با انعکاس درست و به موقع دستاوردها می‌توانند در خنثی کردن این توطئه‌ها اثرگذار باشند.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا