برای خواندن کتاب مورد علاقه‌تان در رادیو ۳۰ ثانیه زمان دارید


مخاطبان به مناسبت و کتابخوانی هر روز ۳۰ ثانیه در برنامه تعاملی «دوطرفه»، کتاب مورد علاقه خود را می‌خوانند.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، محمدحسین خسروجردی ـ تهیه‌کننده ـ درباره‌ی این برنامه‌ی تعاملی توضیح داد: برنامه تعاملی «دوطرفه» به مناسبت هفته کتاب با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی و ترویج مطالعه به پخش فایل صوتی کتاب خوانی مخاطبان در رادیو به استقبال هفته کتاب و کتاب‌خوانی می‌رود.

در این برنامه هر روز مخاطبان می‌توانند در زمان پخش برنامه از ساعت هشت صبح در تماس تلفنی در مدت ۳۰ ثانیه کتاب مورد علاقه خود را معرفی کنند و بخش‌هایی از آن را برای مخاطبان بخوانند.

خسروجردی درباره بخش موضوعی این برنامه توضیح داد: ما در این برنامه تلاش می‌کنیم هر روز از زاویه‌های مختلف و با نگاهی طنز از طریق تعامل با مخاطبان به موضوع کتاب و کتابخوانی بپردازیم.

«دو طرفه» عنوان برنامه تعاملی این شبکه رادیویی است که هرروز با مشارکت مخاطبان به موضوعات روز جامعه می‌پردازد.

«دوطرفه» بر پایه تعامل با شنوندگان طراحی شده است و مخاطبان هر روز می‌توانند با ارسال پیامک و تماس با برنامه نظرات خود را درباره موضوعات فرهنگی و اجتماعی به اشتراک بگذارند.

این برنامه تعاملی به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی از روز یکشنبه( ۲۲ آبان) با انتخاب کتاب و کتاب خوانی به عنوان موضوع اصلی برنامه و پخش فایل های صوتی از کتاب خوانی شنوندگان به گرامیداشت این هفته می پردازد.

 «نویسنده کتاب طنز زندگی خود باشید، کتاب‌های نخوانده زندگی‌تان چیست؟» از عنوان های موضوعی برنامه در هفته پیش رو است.

 این برنامه با اجرای طنز محمدرضا قلمبر و به تهیه‌کنندگی محمد حسین خسروجردی هر روز ساعت هشت صبح همراه مخاطبان می‌شود.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا