رژیم صهیونیستی به دنبال خفه کردن صدای اطلاع‌رسانی است



معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وقتی خبرنگاران موفق شدند که تصمیمات دژخیمانه و سبوعانه رژیم صهیونیستی را با شکست مواجه کنند و باعث آگاهی افکار عمومی جامعه شوند، رژیم صهیونیستی به دنبال خفه کردن صدای اطلاع‌رسانی در غزه، کرانه باختری، لبنان و سایر نقاط بوده است.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، فرشاد مهدی‌پور، معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم بزرگداشت ۶۲ خبرنگار شهید «غزه» و تجلیل خبرنگاران جبهه مقاومت (زیتون سرخ) با اشاره به بازتاب رسانه‌ای تحولات غزه توضیح داد: جریان رسانه‌ای و جریان اصلی رسانه‌ای از ابتدای عملیات طوفان‌الاقصی به ابتکار محمد الضیف موفق شد جریان اصلی رسانه‌ای را به دست بگیرد. این ابتکار با پیوست اصلی رسانه‌ای که مقاومت و حماس در ابتدای عملیات داشت آغاز شد و فروپاشی رژیم صهیونیستی را تثبیت کرد.

وی ادامه داد: تا همین امروز رژیم صهیونیستی در همه ابتکاراتی که برای مقابله با این جریان رسانه‌ای به خرج داده ناموفق بوده است. رژیم صهوینستی، متعدد متهم به انتشار اخبار جعلی شده است و در تولید واژگانی که برای نامگذاری حماس داشته است هم شکست خورده است. حتی در اثبات اینکه مناطق که فتح کرده مناطق نظامی بوده هم نا موفق بوده است.

معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: تصویرسازی شکست رسانه‌ای رژیم صهیونیستی نه تنها منحصر به کار جهادی رسانه‌های جبهه مقاومت نبوده بلکه رسانه‌های جریان اصلی هم به این جریان پیوستند و همه خبرنگاران آزادی خواه در جهان تلاش کردند این اتفاق بیفتد.

مهدی پور گفت: اگر چنین پیروزی نبود شاهد پویش‌های بزرگ مردمی در ده‌ها پایتخت بزرگ جهان نبودیم و به نظر می‌رسد که علاوه بر شکست نظامی رژیم صهیونیستی توانسته‌ایم امروز از شکست رسانه‌ای تبلیغاتی و روانی آن هم سخن بگوییم. وقتی خبرنگاران موفق شدند که تصمیمات دژخیمانه و سبوعانه رژیم صهیونیستی را با شکست مواجه کنند و باعث آگاهی افکار عمومی جامعه شوند، رژیم صهیونیستی به دنبال خفه کردن صدای اطلاع رسانی در غزه، کرانه باختری، لبنان و سایر نقاط بوده است. این رژیم غاصب با تصویرسازی دروغ می‌خواهد صحنه را دست کاری کند ولی با تلاش رسانه‌های آزادی خواه توفیقی پیدا نکرده است.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا