روابط عمومی هوشمند و فناور نیاز جامعه اطلاعاتی است



در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی، هوشمند، نوین و فناور را نیاز اصلی جامعه اطلاعاتی دانست و گفت: رشد تکنولوژی و توسعه شبکه‌های مجازی و وجود شهروندان اینترنتی اهمیت و ضرورت فعالیت‌های هوشمند در روابط عمومی را دوچندان کرده است.

وی افزود: در عصر انفجار اطلاعات و دهکده جهانی، روابط عمومی نوین، حرفه‌ای و کارآمد می‌تواند با اطلاع یابی و اطلاع رسانی پایدار و دو سویه نقش آفرینی کرده و زمینه پویایی و بالندگی سازمان و شرکت را فراهم کند.

مظفری بر تشکیل روابط عمومی اثربخش و با ثبات در شرکت‌ها و مؤسسات و سازمان‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: رشد و اعتلا و بالندگی سازمان‌ها و شرکت‌ها منوط به فعالیت و ارتباط دوسویه با مخاطبان و تنویر و اقناع افکار عمومی است.

مدیرکل اسبق روابط عمومی استانداری مازندران تصریح کرد: امروزه روابط عمومی‌ها به تقویت مهارت‌های ارتباطی و دانش رسانه نیازمندند تا بتوانند زمینه ساز ارتباط و اعتماد باشد.

این فعال حوزه روابط عمومی و بین الملل با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تبیین گفت: اگر قرار است در جامعه جهاد تبیین محقق شود و شاهد افزایش مشارکت و کاهش مقاومت در اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها باشیم ضرورت دارد تا مردم عزیز در جریان اهداف برنامه‌ها و اقدامات قرار بگیرند تا بتوانند با برنامه‌ها همراهی کنند.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا