سرعت و کیفیت توامان ویژگی بارز پروژه‌های نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان



ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس سازمان صدا و سیما گفت: واحدهای طرح نهضت ملی مسکن‌ در سیستان و بلوچستان از کیفیت، سرعت و استانداردهای خوبی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه- پیمان جبلی امروز پنجشنبه، ۶ مهر در حاشیه بازدید از پروژه‌های طرح نهضت ملی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: عزم مسئولان این استان بر این بوده که واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در کمترین زمان و با لحاظ کیفیت مطلوب و قیمت تمام شده مناسب به دست متقاضیان برسد. با همدلی و تلاش‌های صورت گرفته این مهم محقق شده است.

وی ادامه داد: بنظر می‌رسد که سیستان و بلوچستان در اجرا و ساخت طرح نهضت ملی مسکن جزو استان فعال و موفق در سطح کشور محسوب می‌شود.

رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت طرح نهضت ملی مسکن گام مثبت مهمی در راستای کاهش آورده متقاضیان این طرح است، گفت: گام‌های بسیار مطلوبی در جهت خانه‌دار شدن متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن و ایجاد اشتغال این استان برداشته شده است.

دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان نیز در این بازدید گفت: تاکنون برای ساخت ۳۳ هزار و ۵۰۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن در مناطق شهری و روستایی این استان شهری و روستایی پروانه ساختمانی صادر شده است.

اکبری افزود: پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این استان با متوسط پیشرفت فیزیکی حدود ۵۰ درصد اشتغالزایی ۳۴ هزار و ۷۱۵ نفر را به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه تا یک ماه آینده ۱۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در مناطق شهری و روستایی سیستان و بلوچستان آماده بهره‌برداری می‌شود، گفت: اجرای موفق این طرح در این استان با گردش مالی قابل توجه ضمن ایجاد اشتغال، نجات بخشی صنایع کوچک حوزه صنعت ساختمان این منطقه را به همراه داشته است.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا