آمریکا اطلاعات نادرست به رسانه‌ها می دهد


ادامه جنگ در اوکراین و حواشی آن سوژه روزنامه های امروز جهان است. در گوشه ای از اخبار، به روز جهانی خواب هم پرداخته شده است.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه؛ مهمترین اخبار روزنامه های سه شنبه _۲۴ اسفند ماه _ از نگاه ، به شرح زیر است:
 

جعل خبرها

 روزنامه واشنگتن تایمز با دیگر روزنامه های آمریکا، نگاهی دیگر به اوکراین دارند. آمریکا می گوید، چین را ترغیب خواهد کرد تا روسیه را با تجهیزات نظامی پشتیبانی نکند. آمریکا می‌گوید روسیه چنین سودایی دارد. اما لی جیان، سخنگوی وزیر خارجه چین می گوید: آمریکا، با برگرداندن مجعول خبرها، اطلاعات نادرست به رسانه‌ها می دهد. آمریکا کینه توزانه خبرها را وارونه، انعکاس می دهد. چین در مسئله اوکراین می کوشد، طرفین را به خویشتن داری وا دارد، نه آن که آتش را شعله ورتر کند. آمریکا می گوید در رم چنین هشداری به چین داده بود اما چین آن را کذب می خواند.

آتش در آسمان 

آمریکا اطلاعات نادرست به رسانه‌ها می دهد

بمباران هوایی درگاه ورود به ناتو، ترس از گسترش جنگ در کشورهای عضو این پیمان را دامن می زند. پایگاه آموزشی نیروهای خارجی برای کمک به اوکراین، مورد اصابت موشک‌های روسی قرار گرفت. این پایگاه آموزشی نظامی در یازده مایلی مرز لهستان است. درگاه ورود به ناتو؛ این عنوان نخست روزنامه نیویورک تایمز است. مسکو پاسگاه نظامی نزدیک به لهستان را به آتش کشید.
تمامی صفحه نخست نیویورک‌تایمز، اشاره به اوکراین دارد. آتش در آسمان اوکراین وحشت و رنج را دامن می‌زند، و این یعنی گسترش جنگ. دامنه جنگ تا به کجا کشیده خواهد شد؟ کسی نمی‌داند. غرب فقط حدس می‌زند.

ملکه شکننده بر صحنه می‌آید؟

آمریکا اطلاعات نادرست به رسانه‌ها می دهد

دیلی‌میل همراه با دیگر روزنامه‌های انگلیس با عنوان ملکه شکننده از الیزابت دوم می نویسند، که آیا باز او را بر صحنه خواهند دید؟ دیلی میل می گوید حدس و گمان بسیار است. شکنندگی او در نود و پنج سالگی، به ویژه پس از ابتلا به کرونا چشم گیر است. برگزاری آیین هفتادمین سال سلطنتش، در هاله ای از تردید و ابهام، مانده است.
نگاه روزنامه های اسپانیا  هم به اتحادیه اروپا است. ال پایس می گوید: این اتحادیه از هم می‌پاشد؟ در تازه ترین دیدار، در اتحادیه گفته شد، کشورهای عضو باید به سه مقوله توجه کنند، تقویت قدرت دفاعی و امنیتی خود، استقلال بیش تر کشورها و مهار انرژی و رشد فن آوری.

در حاشیه خبرهای امروز آمده است:

 روز جهانی خواب

آمریکا اطلاعات نادرست به رسانه‌ها می دهد

له رپوبلیکا روزنامه ایتالیایی، پیشاپیش نگاهی به روز جهانی خواب دارد؛ می گوید: خواب خوب می تواند حاصل یک تمرین مناسب ورزشی باشد. خواب به فعل و انفعال گلوکز در بدن کمک می‌کند. جدا از آن، عضلات را بعد از فعالیت، بازسازی می‌کند. خواب، سبب آرام گرفتن مغز انسان می‌شود. پژوهش ده ساله در زمینه ارتباط میان خواب و ورزش، نشان می دهد، نیاز به خواب پس از تمرین های ورزشی، در سلامت بدن انسان بسیار آشکار است. «وب ساینس» آن را خواب قهرمانان می خواند. آن چه بدن انسان پس از ورزش و تمرین های آن نیاز دارد.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا