کسب رتبه برتر خبرنگار ایسنا در سوگواره ملی رسانه‌ای اربعین حسینی



ایسنا/لرستان خبرنگار ایسنا منطقه لرستان حائز رتبه برتر ملی رسانه‌ای اربعین حسینی شد.

در آیین اختتامیه سومین سوگواره ملی رسانه‌ای اربعین حسینی که با حضور عبدالرضا سیفی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان، حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد، از برگزیدگان این رویداد با اهدای لوح تقدیر و یادبود تجلیل شد. 

در این دوره از سوگواره آثاری در چهار رشته عکس، خبر، تیتر و گزارش و دو بخش ویژه اربعین و مواکب و اربعین و کودکان به دبیرخانه ارسال و صاحبان ۱۷ اثر به شرح زیر برگزیده شدند:

 در بخش خبر ابراهیم شریفی از خبرگزاری ایسنا منطقه لرستان اول، سید حسین حسینی‌نژاد از خبرگزاری ایبنا دوم و ابراهیم شریفی از خبرگزاری ایسنا منطقه لرستان سوم شد.

در بخش تیتر رتبه اول به علی‌رضا صلواتی رسید اما هیات داوران هیچ کس را شایسته دریافت رتبه دوم و سوم نشناخت.

 در بخش گزارش مهری فروغی اول، کوثر کریمی دوم و سولماز عنایتی سوم شد.

 در بخش عکس رتبه اول به محمد صلواتی، رتبه دوم به مهدی ربیع و رتبه سوم به طور مشترک به سید فخرالدین طاهرزاده موسویان و محمد حسن صلواتی رسید.

در بخش ویژه اربعین و کودکان محمدعلی بهوندی از پایگاه خبری دروازه خبر رتبه اول، محمد آهنگر از خبرگزاری فارس دوم و مهدی ربیع سوم شد.

 در بخش ویژه اربعین و مواکب حنان سالمی از خبرگزاری فارس اول، هادی خوش سیما از پایگاه خبری کاوش اخبار دوم و رقیه توسلی از قدس آنلاین سوم شد.

 گفتنی است، سومین سوگواره ملی رسانه‌ای اربعین حسینی توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و با همکاری خانه مطبوعات خوزستان به مناسبت اربعین حسینی و با هدف ثبت پیاده روی اربعین حسینی به عنوان بزرگترین رویداد مذهبی و فرهنگی جهان اسلام برگزار شد.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا