ارتباط مدیران شهرستان گناوه با رسانه‌ها تقویت شود


به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، سید علی پاک نژاد صبح شنبه در آئین تقدیر از روابط عمومی‌های برتر و فعال شهرستان گناوه اظهار داشت: از مهارت‌های اصلی در کار روابط عمومی ارتباط انسانی است که روابط‌ها باید این نکته را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: رضایت شغلی، قدرت و نشاط، خوش زبانی، فصاحت در گفتار، انتقادپذیری از دیگر خصوصیات روابط عمومی‌ها است.

فرماندار گناوه با اشاره به اینکه برخی وظیفه روابط عمومی را در نصب بنر و پرچم خلاصه کرده‌اند گفت: وظیفه روابط عمومی‌ها بسیار گسترده و آنها مسئول اطلاع رسانی و ارائه خدمات دولت و نظام است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید تمایل به کسب اطلاعات و قرار گرفتن در جریان امور داشته باشند افزود: روابط عمومی‌های ادارات و دستگاه‌ها بازوهای توانمند مدیران و زبان گویای دولت و نظام هستند و مدیرانی که با روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها همگام باشند از موفق ترین مدیران به شمار می‌روند لذا روابط عمومی قوی است که بتواند همگام و دوشادوش مدیر خود در برنامه‌ها سهیم و مدیر برنامه ریزی دستگاه مربوطه باشد.

پاک نژاد با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی یادآور شد: مدیرانی که به جایگاه روابط عمومی‌ها بها می‌دهند به جایگاه خود اهمیت داده اند و مدیری که دارای ارتباط قوی با روابط عمومی باشد مدیری رسانه‌ای و موفق خواهد بود.

وی با تقدیر از تلاش فعالان عرصه اطلاع رسانی در شهرستان گناوه گفت: از نقاط قوت شهرستان گناوه وجود رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و فضای مجازی فعال در این شهرستان است که تلاش خبرگزاری‌های و روابط عمومی‌های و فضای مجازی فعال در این زمینه جای تقدیر دارد.

پاک نژاد با تاکید بر اهمیت ارتباط مستمر و مدام مدیران با رسانه‌ها و خبرگزاری‌های شهرستان تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان گناوه ارتباط مستمر و مداوم با رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و فضای مجازی شهرستان داشته باشند و از ظرفیت رسانه‌ای این شهرستان با برگزاری نشست‌های خبری در طول سال برای ارائه خدمات و عملکردهای خود استفاده کنند.

فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: در شرایط امروز که دشمنان نظام اسلامی با توطئه‌های مختلف سعی در ایجاد ناامیدی در میان مردم دارند وظیفه روابط عمومی‌ها است که با ارائه عملکردهای نظام و دولت توطئه‌های دشمنان را خنثی و مردم را امیدوار کنند.

فرماندار گناوه اضافه کرد: در هفته دولت امسال پروژه‌های خوبی به بهره برداری خواهد رسید و دولت با یاری خداوند و با تدبیر با دسیسه‌های دشمنان مقابله و پیروز این میدان خواهد شد همانگونه که تا کنون چنین بوده است.

وی گفت: تا هفته دولت فرصت چندانی باقی نمانده و لازم است که از هم اکنون برای ارائه خدمات دولت به نحو احسن در این هفته اطلاع رسانی شود.

پاک نژاد ادامه داد: با توجه به اینکه برای همه ادارات و دستگاه‌ها هفته‌ای در تقویم نامگذاری شده لذا این زمان‌ها فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد دستگاه‌های مختلف است تا در هفته‌ای که به نام آنها است عملکرد خود را به مردم اطلاع رسانی کنند.

وی گفت: از مدیران کل که به مدیران شهرستان اجازه اطلاع رسانی مستقیم به رسانه‌ها را نداده اند درخواست می‌شود تا مدیران شهرستانی بتوانند عملکردهای خود را اطلاع رسانی کنند.

فرماندار گناوه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال اظهار داشت: با توجه به بحث انتخابات مجلس و تأکیدات رهبر معظم انقلاب در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این انتخابات و در حالی که دشمنان سعی در ناامیدی و عدم حضور مردم در انتخابات دارند باید کوشید تا عملکردهای نظام مقدس اسلامی هر چه بهتر به اطلاع مردم رساند و باعث مشارکت بیشتر مردم شد.

وی بیان کرد: بر اساس فرمایش رهبری مردم در این انتخابات بیش از گذشته مشارکت خواهند کرد ولی ما باید عملکرد چهل ساله نظام اسلامی را به خوبی به مردم اطلاع رسانی و زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنیم.

فرماندار گناوه گفت: اصل اساسی مشارکت پذیری مردم رضایتمندی آنها است و روابط عمومی‌ها می‌توانند در هدایت افکار عمومی و جلب رضایتمندی مردم با ارائه خدمات انجام گرفته تأثیرگذار بوده و در افزایش مشارکت مردم نقش داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی فرمانداری گناوه امسال به عنوان یکی از روابط عمومی‌های فعال استان تقدیر شد بیان کرد: امسال برای اولین بار در استان در ارزیابی روابط عمومی‌ها و اهمیت نقش آنها اقدام خوبی انجام شد که باعث فعالیت بیشتر روابط عمومی‌ها شد.

در پایان این نشست از ۹ روابط عمومی فعال و ۶ روابط عمومی برتر ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان گناوه تقدیر شد.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا