موفقیت یک سازمان در گرو عملکرد مطلوب روابط عمومی است



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، مهدی نقدی ظهر بعد از ظهر دوشنبه در همایش تجلیل از روابط عمومی ادارات شهرستان شفت ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: کار در روابط عمومی‌ها حساس و تأثیرگذار است و افرادی که در این مسیر قدم می‌گذارند باید با بهره گیری از دانش و فنون حرکت کنند.

فرماندار شفت با توجه به اینکه عصر رسانه و ارتباطات است، تاکید کرد: مدیران باید نقش روابط عمومی را به خوبی دریابند و به آن اهمیت دهند، چرا که روابط عمومی‌ها چشم و گوش بینا و سخنگوی ادارات هستند.

وی قدرت و توانایی در هر سازمان را لازمه کاری روابط عمومی‌ها دانست و گفت: علاوه بر این اخلاق و واقع بینی و تدبیر باید اساس کار روابط عمومی‌ها باشد.

نقدی اظهار کرد: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در اطلاع رسانی اقدامات دولت و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری دارند.

وی تصریح کرد: اگر روابط عمومی‌ها به وظایف خود به درستی عمل کنند دیگر شاهد جنگ روانی توسط دشمن نخواهیم بود.

فرماندار شفت افزود: شما به عنوان حلقه واسط بین مردم و سازمان، کارکنان و مدیران باید امنیت و هماهنگی‌های لازم را منتقل کرده و کانالی پویا و فعال برای انتقال نظرات و دیدگاه‌ها باشید.

نقدی همچنین لازمه موفقیت یک سازمان را عملکرد مطلوب روابط عمومی‌ها برشمرد و گفت: روابط عمومی‌ها بیشترین تأثیرگذاری را بر ارتباطات دارند که نیاز است از تمام توان خود برای ارتقای آن بهره گیرند.

فرماندار شفت اظهار داشت: روز ملی روابط عمومی در سطح جهانی نیز به عنوان روز ارتباطات و جامعه اطلاعاتی نامگذاری شده و فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها تبیین شود.

وی اطلاع رسانی به موقع و مناسب و به دور از تملق را موجب جلب اعتماد و مشارکت مردم در زمینه‌های مختلف اجتماعی دانست و بیان کرد: اطلاع رسانی باید در جایی که نیاز جامعه است انجام شود و از رسانه باید به عنوان یک هدف و نه ابزار، برای تبیین عملکرد دستگاه‌های اجرایی استفاده شود.

در پایان این همایش از مدیران روابط عمومی برتر ادارات شهرستان شفت با اهدای هدایا و لوح تقدیر تجلیل شد.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا