مدیران از ظرفیت رسانه‌های مجوزدار کرمانشاه برای ارائه عملکردشان استفاده کنند



ایسنا/کرمانشاه رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: می طلبد رسانه‌ها در ایام دهه فجر بازنمایی امید بخش از ظرفیت‌ها و داشته‌های کشور و راهی که پیموده شده داشته باشند.

حسین خوش اقبال در جلسه شورای اطلاع رسانی استان اظهار کرد: بلندگوهای جبهه معاند در پی قلب واقعیت  و به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به مسئولان نظام هستند، لذا انتظار می‌رود رسانه‌ها در ایام سالگرد پیروزی انقلاب بازگوکننده واقعیات و تصاویر حقیقی آنچه که بودیم و آنچه که هستیم، باشند.

وی ادامه داد: می طلبد که رسانه‌ها در ایام دهه فجر، بازنمایی امیدبخش از ظرفیت‌ها و داشته‌های کشور و راهی که پیموده شده داشته باشند.

خوش اقبال با تاکید بر مردمی برگزار کردن جشن های سالگرد پیروزی انقلاب، افزود: باید نقش مردم بیشتر از پیش در جشن های انقلاب اسلامی برجسته شود.

معاون سیاسی استانداری کرمانشاه با تاکید بر فضاسازی بصری و پرداخت هنرمندانه در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: مدیران در این ایام حتما حضور پررنگی در رسانه‌های مجوزدار استان داشته باشند.

وی بر تعامل و ارتباط مستمر مدیران دستگاه‌ها و روابط عمومی‌ها با رسانه‌های مجوز دار استان تاکید کرد و گفت: وجود 200 نشریه، پایگاه و سایت خبری با مجوز و دارای شناسنامه در استان کرمانشاه ظرفیت مناسبی برای ارائه گزارش خدمات و ارتباط با مردم است، چرا که جایگاه رسانه‌های رسمی و شناسنامه دار از اعتبار و اهمیت برخوردار است.  

وی همچنین با تقدیر از پرداخت برجسته رسانه‌ها به سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی، اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی شهید امت و ملت بود و  شایسته است که همت جهادی وی الگوی رفتاری مدیران در پیشبرد امور اجرایی قرار بگیرد.

خوش اقبال در ادامه با اشاره به قرار داشتن در ماه های پایانی سال، از رسانه‌ها خواست که با پرداخت هوشمندانه و ارائه درست مطالبات یاری‌گر مدیران در ارائه خدمت به مردم بوده و همراه جامعه باشند.  

معاون استاندار کرمانشاه از زحمات مهندس بازوند استاندار پیشین کرمانشاه نیز تقدیر کرد و گفت: استاندار جدید فرزند این منطقه است و سابقه درخشانی در مسئولیت های قبلی داشته و این امیدواری را برای خدمت و گره گشایی هرچه بیشتر و بهتر ایجاد کرده است.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا