آمادگی روابط عمومی برای ترویج فرهنگ مهارت آموزی در استان تهران



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، محمد صائبی در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع دستی «هزار هنر» که به مناسبت هفته جهانی صنایع دستی توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای تهران برپا شده، اظهار کرد: اشتغال زایی و مهارت آموزی همواره از دغدغه‌های مهم در همه دولت‌ها بوده و در این زمینه، طرح‌های گوناگونی ارائه و اقدامات زیادی در دوره‌های مختلف اجرایی و عملیاتی شده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران، کسب مهارت را پیش نیاز مهم برای رشد و پویایی اقتصاد دانست و گفت: اثرگذاری مهارت و آموزش در اقتصاد غیر قابل انکار است.

صائبی در ادامه از آمادگی کامل مجموعه روابط عمومی استانداری تهران برای فرهنگ سازی در حوزه مهارت آموزی و تبیین جایگاه آموزش فنی حرفه ای خبر داد و عنوان کرد: اداره کل آموزش فنی حرفه ای تهران در حوزه مهارت آموزی، اقدامات مؤثری داشته و گام‌های بسیار مناسبی را برداشته است.

وی در ادامه، برپایی نمایشگاه محصولات و ارائه تسهیلات به مهارت آموزان، پس از پایان دوره مهارتی را در جهت اشتغال زایی و ترویج فرهنگ مهارت آموزی، بسیار راهگشا دانست و بیان کرد: استانداری تهران در این زمینه هماهنگی‌ها و مساعدت‌های لازم را خواهد داشت.

بر اساس این گزارش در این نمایشگاه، غرفه‌های پتینه کاری و چرم، سنگ مصنوعی، کیف دوز چرمی، جواهر دوزی، فیروزه کوبی، گلیم و فرش، صنایع چوب. خیاطی، صنایع چرم دست دوز، خدمات تغذیه‌ای، نقاشی روی ظروف چینی، سنگ‌های تزئینی، فلزات و طراحی دوخت حضور دارند.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا