اختتامیه یک جشنواره طنز در صداوسیما


اختتامیه اولین جشنواره طنز و رادیو با عنوان «زیر چتر لبخند» هم اینک در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، در این مراسم که دوشنبه نهم اسفند ماه در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد، حمیدرضا افتخاری ـ مدیر شبکه رادیویی صبا ـ حسین قرایی ـ مدیرکل روابط عمومی صداوسیما ـ و شاهید مظفری ـ قائم مقام معاون صدا ـ حضور داشتند.

حمیدرضا افتخاری، مدیر رادیو صبا در این مراسم گفت: جشنواره «زیر چتر لبخند» هدف اساسی‌اش جمع کردن همه طنزپردازان کشور زیر چتر لبخند است‌. هدفمان این بود که چه برنامه‌سازان حرفه‌ای و چه آماتور را دور هم جمع کنیم. بر این اساس کارمان را از آذر ماه شروع کردیم و ۳۸۴ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید. بیش از ۲۰۰ اثر مردمی و بیش از ۱۰۰ اثر حرفه‌ای. امیدوار هستیم که دومین دوره این جشنواره را در سال آینده در دهه ولایت شروع کنیم و اختتامیه را در هفته وحدت داشته باشیم که فرصت مناسبی برای تولید آثار باشد. نیاز به کمک مخاطبان داریم که نظراتشان را با ما به اشتراک بگذارند و بگویند از شبکه چه می‌خواهند و همچنین حمایت‌های بالادستی که ان‌شاءالله کمک بکنند.

مریم جلالی ـ نویسنده و برنامه‌ساز رادیو و تلویزیون ـ که به عنوان نماینده داوران نهایی، در جشنواره زیر چتر لبخند شرکت داشت هم با بیان اینکه نیاز امروز ما به طنز و متفاوت دیدن، امری بدیهی است‌، بیانیه هیات داوران نخستین جشنواره طنز رادیو زیر چتر لبخند را قرائت کرد.

ادامه دارد…


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا