یادی از موسیقی تیتراژ سریال «مسافری از هند»



در برنامه “پیش پرده” موسیقی تیتراژ سریال “مسافری از هند” را بررسی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه “پیش پرده” با مروری بر ماندگارترین و خاطره‌سازترین موسیقی‌های مربوط به برخی برنامه‌ها و آثار سینمایی و تلویزیونی همراه مخاطبان رادیو صبا می‌شود.

این برنامه با محور بررسی تیتراژهای ماندگار که برای بسیاری از مخاطبان دربرگیرنده خاطرات تلخ و شیرینی است، پخش می‌شود.

“پیش پرده” روز پنجشنبه، ۲۶ اسفند ماه به سراغ موسیقی تیتراژ “مسافری از هند” رفت که یکی از سریال‌هایی بود که در آمار پربیننده‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی دهه ۸۰ محسوب می شد.

سریال “مسافری از هند” سال ۱۳۸۱ به کارگردانی قاسم جعفری و تهیه کنندگی صدیقه صحت از شبکه سوم سیما به روی آنتن رفت. این مجموعه روایت بخشی از زندگی شخصیتی به نام رامین نادری است که برای درس خواندن به هندوستان می‌رود.

شیلا خداداد، سروش گودرزی، حمید گودرزی، نسرین مقانلو، شیرین بینا، بهنوش طباطبایی، فرزاد حسنی، مجید مشیری، الهام حمیدی، ایرج نوذری، عنایت شفیعی و … از بازیگرانی هستند که در “مسافری از هند” ایفای نقش داشتند.

“مسافری از هند” به آهنگسازی محمدمهدی گورنگی ساخته شد. در این آلبوم ترانه هندی تیتراژ سریال، با صدای مهرداد هویدا و ترانه فارسی این مجموعه با صدای علیرضا بلوری به ترانه سرایی افشین یداللهی گنجانده شد. 

برنامه “پیش پرده” با اجرای علیرضا سعیدی، کارشناس و خبرنگار موسیقی از رادیو صبا پخش می شود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی سیامک احمدی پور روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه به روی آنتن می رود.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا