یکی از مصادیق ‌پیشرفت‌ ایران وعده صادق است/ دشمن همه تخم‌مرغ‌هایش را در سبد ناامیدی گذاشته است



ایسنا/خوزستان رییس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: دلسرد کردن و ایجاد ناامیدی و یأس در دل ملت ایران، ابر پروژه اساسی و راهبردی دشمن است.

مرتضی کارآموزیان در گفت و گو با ایسنا، در حاشیه اختتامیه جام امید رسانه در تهران، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جام، روایت امید آفرینی از دستاوردهای نظام ‌انقلاب و مقابله با موج ناامیدی دشمن و جنگ ترکیبی و جنگ نرم دشمن است.

او با بیان این که ایده برگزاری جام رسانه امید از بسیج رسانه خوزستان بود، افزود: امروز اختتامیه جام رسانه امید کشور است که به میزبانی دانشگاه انقلاب اسلامی در تهران و با حضور همه استان‌ها برگزار می شود و هر استان با یک تیم ۶ نفره در این رویداد شرکت می‌کند.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور یادآور شد: شرکت کنندگان در جام رسانه امید منتخبان استان‌های خود هستند که امروز در اینجا حضور دارند.

کارآموزیان با بیان این که برنامه و ماموریت اساسی دشمنان که به عنوان ابرطرح راهبردی و حیاتی آنان تعریف شده، ناامیدی و مایوس کردن ملت ایران است و به این موضوع به شدت دل بسته اند، ادامه داد: آنها همه تخم مرغ های خود را در سبد ناامیدی گذاشته اند.

او ادامه داد: ما هم کلان روایت خود را روی امیدآفرینی مردم ایران قرار داده ایم و یکی از مصادیق مربوط به امید آفرینی هم ذکر پیشرفت های کشور و دستاوردهای نظام در عرصه‌های مختلف است.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور، قدرت موشکی کشور و وعده صادق را از مصادیق پیشرفت بیان کرد و گفت: این مهم باعث امیدواری و شادی ملت ایران شد و نشان داد که قدرت اعتماد به نفس و خودباوری و اعتماد دانش و دانشمندان ایرانی نتایج بی نظیری را رقم می‌زند.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا