خبرنگاران در عرصه جهاد تبیین نقش بسزایی دارند



ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: ان در عرصه جهاد تبیین نقش بسزایی دارند.

مسلم مرادی امروز ۲۲ مردادماه در جلسه شورای اداری بروجرد و تجلیل از فعالان حوزه رسانه و خبر که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز عرصه جهاد تبیین است و همه باید در خط مقدم جبهه تبیین به وظیفه خود عمل کنیم.

وی تصریح کرد: جدا کردن واقعیت‌ها از موارد خلاف واقع و رساندن آن به گوش مردم جهاد تبیین است، انقلاب اسلامی ایران دومین حکومت اسلامی بعد از حکومت امیر المومنین علی (ع) است.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: ین انقلاب را خدا پیروز کرد، در قضیه طبس، طوفان شنی رخ داد که امام (ره) فرمود شن‌ها به اذن خدا به حرکت درآمد و یا در آزادی خرمشهر فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد که این موارد نشان می‌دهد دست خدا بالای سر انقلاب اسلامی ایران است.

مرادی با بیان اینکه خداوند همواره در طول عمر انقلاب نگهدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: در انقلابی کار و فعالیت می‌کنیم که زمینه‌سازی برای انقلاب حضرت مهدی (عج) است.

وی خاطرنشان کرد: در انقلاب اسلامی ایران باید تلاش کنیم تا زمینه‌ساز تمدن اسلامی باشیم باید و زمینه برای ظهور امام زمان (عج) فراهم شود.

معاون استاندار لرستان اضافه کرد: مسئولان و خبرنگاران باید در راستای آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی تلاش کنند البته نقد منصفانه هم باید باشد تا سبب رفع مشکلات شود.

مرادی با بیان اینکه رویکردی که آغاز شده مبتنی بر حل مسئله است، بیان کرد: بروجرد مشکلات فراوانی دارد و رویکرد همه ما رفع معضلات و آسیب‌ها است، دولت انقلابی و مردمی ایران قوی همین رویکرد را دارد.

وی اظهار کرد: دولت سیزدهم بحران‌های بزرگی را پشت سر گذاشته و به برکت کوشش و تلاش شبانه‌روزی امروز شاهد ایجاد امید و نشاط در جامعه هستیم.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: دولت سیزدهم در عرصه‌های مختلف تلاش‌های را در عرصه سیاست خارجه، بهداشت و درمان، آبرسانی و سایر بخش‌ها انجام داده است.

مرادی خاطرنشان کرد: در شهرستان بروجرد پروژه‌های زیرساختی مهم مانند راه‌آهن با اعتبار ۲۵ هزار میلیارد تومان در حال پیگیری و انجام است.

وی اضافه کرد: امسال در لرستان ۵۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شد که نشان از تلاش و برنامه‌ریزی در ابن زمینه دارد.

معاون استاندار لرستان با اشاره به ستاد تنظیم بازار، افزود: در پنج ماه گذشته ۶۰۰ پرونده تعزیراتی برای تنظیم بازار تشکیل شده است و هفته گذشته ۲۲ مشاور املاک متخلف پلمب شده‌اند.

مرادی بیان کرد: با ۴۰۰ تن آرد کمبود مواجه بودیم که با تلاش فراوان این سهمیه به شهرستان برگشت.

فرماندار بروجرد ادامه داد: خبرنگاران با ایجاد وحدت توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند، همدلی و همفکری باعث پیشرفت و توسعه می‌شود.

وی اظهار کرد: باید توجه داشت که تخریب و توهین سبب می‌شود تا ضدانقلاب سوءاستفاده کند.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا