روابط عمومی‌ها نباید به حیات خلوت مدیران تبدیل شوند



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، امین بابایی پیش از ظهر چهارشنبه در مجمع روابط عمومی‌های ادارات و شهرداری‌های شهرستان شهریار طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به اینکه فرماندار شهریار یکی از افراد آشنای حوزه روابط عمومی است و این بزرگترین حسن برای روابط عمومی‌های شهریار محسوب می‌شود.

بابایی افزود: باید با نگاهی آسیب شناس محور در حوزه روابط عمومی ورود کنیم چرا که روابط عمومی‌ها دچار نوعی شعار زدگی هستند و یکی از از آفات این حوزه همین امر است.

وی با اشاره به اینکه اگر تعهد و تعقل در روابط عمومی توأمان با هم نباشند مشکل به وجود خواهد آمد گفت: اگر موارد مذکور در کنار یکدیگر قرار نگیرند سربازانی هستیم که در خط مقدم جنگ رسانه‌ای کنونی شکست خواهیم خورد.

بابایی روزآمدی و آموزش‌های مستمر در روابط عمومی را ۲ بال پرواز و اوج گرفتن روابط عمومی‌ها دانست و اظهار داشت: روابط عمومی‌ها نباید به حیات خلوت مدیران تبدیل شوند و این نگرش آسیب‌های جدی به روابط عمومی وارد می‌کند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری تهران بیان داشت: متأسفانه بسیاری از شهرداران استان تهران و یا رؤسای ادارات خدمات رسان نگاهی تقلیل گرایانه به واحدهای روابط عمومی دارند که این دیدگاه لزوماً باید اصلاح شود چرا که فعالیت روابط عمومی‌ها دارای مسئولیت اجتماعی هستند و این مسئولیت نباید در تهیه خبر و عکس خلاصه شود.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا