رسانه و فضای مجازی، خط مقدم حوزه فرهنگی و اجتماعی



ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: رسانه و فضای مجازی خط مقدم حوزه فرهنگی و اجتماعی است.

دکتر فرزاد مخلص الائمه ۱۳ دیماه در دومین کنگره بانوان تاثیرگذار استان مرکزی اظهار کرد: در حوزه فرهنگی دست هایی تلاش داشتند که کشور را از جریان اصلی فرهنگی خارج کنند و متاسفانه در برخی از موارد نیز موفق بوده اند.

وی گفت: یک جریان خاص بخش مهمی از کارهای فرهنگی در کشور را پیگیری می کند و در تلاش است که فرمان را برگرداند. طبیعی است که اگر کشور در حوزه فرهنگ دچار آسیب شود، بخش های دیگر کشور نیز قطعا دچار آسیب می شوند و امروز برای جبران تمام عقب افتادگی ها و انحرافات راه طولانی وجود دارد.

استاندار مرکزی با تاکید بر لزوم هم افزایی برای جلوگیری از موازی کاری، گفت: امروز ۹ کارگروه در هیات اندیشه ورز استان فعال است و باید برای هم افزایی این کارگروه ها تلاش کرد.

وی با اشاره به فعالیت کارگروه رسانه گفت: این کارگروه می تواند نقش موثری را در این راستا ایفا کند. البته دولت در راستای بکارگیری ابزار رسانه برای اطلاع رسانی اقداماتش خوب عمل نکرده است.

استاندار مرکزی اظهار کرد: باید در بحث رسانه همه پیرو کارگروه رسانه و فضای مجازی باشیم چراکه رسانه و فضای مجازی خط مقدم حوزه فرهنگی و اجتماعی است.

وی با اشاره به حوزه حجاب و عفاف گفت: در حوزه تولیدات مربوط به اقلام حجاب و عفاف کار بزرگی در استان در حال پیگیری است که در آینده نزدیک از یک مرکز بزرگ در این حوزه رونمایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، در این نشست، مسئولین کارگروه های ذیل هیات اندیشه ورز استان گزارشی از فعالیت ها و برنامه های خود ارائه کردند.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا